27 februarie 2014

Daca Mohamed avea dreptate?



Vedeti, fiecare religie ne transmite un mesaj.
Dumnezeu ne transmite un mesaj prin fiecare religie…
V-ati intrebat oare de ce Islamul s-a raspandit atat? Ajungand a doua religie de pe Pamant?
Gandindu-ma la aceste lucruri mi-a venit in minte intrebarea inspirata: Daca Mohamed avea dreptate?
Daca Dumnezeu nu si-a luat Fiu, asa dupa cum spune Mohamed?
Daca arhanghelul Gabriel intr-adevar l-a inspirat pe Mohamed sa spuna aceste lucruri?
Pt ca va spun ca s-ar putea sa aiba dreptate…
Tocmai de aceea Domnula revelat Noua Revelatie, sintetizata de mine aici, prin care ne reveleaza ce se intampla in cer si mii de alte lucruri… Ai carei primi(ca importanta) scribi  sunt Lorber si Swedenborg.
Pt ca trebuie sa stiti ca nimeni in cer nu se raporteaza la Iisus ca la un Fiu ci ca la Domnul Insusi…
Ingerii il considera insusi Dumnezeu…
Si la fel toti sfintii.
O voi oameni treziti-va si intelegeti de ce Turcia este locuita acum de musulmani si nu de ortodocsi…
Glorie Tie Doamne, minunata Lumina si revelatie, suprema Binecuvantare!
Glorie Tie care ai coborat sa te intrupezi!
O Tu Dumnezeule, la picioarele Tale sfinte imi aduc ofranda mea care este viata mea si tot ce am…
O glorie divina , binecuvantat fie Cel unic ca isi face simtita prezenta si ne mangaie sufletele cu duhul Gratiei si Iubirii Sale.
Ci nu am altceva de facut decat sa dansez pt Cel unic de-a lungul si de-a latul Infinitului!
Ci nu am altceva de facut decat sa laud in Infinit Numele Lui Sfant!
Ave, Ave Dumnezeule Preasfant atat de bun si de desavarsit!
Ave Fericire fara margini! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu