13 martie 2014

Am devenit Dansul...



Nu spun ca am devenit o calauza…
Ci am devenit calauzirea…
Planeta intreaga s-a oprit si casca gura…
Ceva se intampla cu noi si cu acesta…
Va spun eu ce se intampla.
Eu sunt primul maestru planetar…
Toti se mira, incredibil, Iisus exista, Fecioara exista!
Kali exista, Shiva exista!
Iata toti acestia vorbesc prin acesta.
Au venit la noi si vorbesc cu noi!
Ce se intampla?
Desi am vorbit toata viata mea de centrii energetici…
Abia acum unele persoane au ajuns sa simta pe pielea lor ca exista centrii energetici…
Bai sa fie! Exista Ajna si exista Muladhara…
Am devenit Calauzirea; tot ce iese din mine este calauzire.
Am deveni Mantuirea, tot ce iese din mine este mantuire…
Ce nevoie este sa fii calauza daca ai devenit calauzire?
Daca ai devenit Mantuire nu trebuie sa mai fi mantuitor. Există Unul!
Daca spui ce va fi, ce nevoie mai ai sa devii profet?
Am devenit Dansul!  
Mereu am visat ca planeta se va opri si va asculta ce am de spus...
Păi dacă toţi ăştia există...
Trebuie să auzim ce au de spus şi să ii ascultăm...
Să ne unim cu ei...
Sunteţi de acord cu asta, nu? :) 
)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu