11 martie 2014

Binecuvantarea care sunt :)



Incet incet tot mai multi inteleg ca Domnul ma inspira si ca sfaturile mele sunt realmente salvatoare.
Exista persoane multe care daca ar fi facut cum am spus eu aici ar fi fost acum pe val si nu sub el...
Pentru multi Dumnezeu da sfatul cel bun fara ca macar eu sa stiu asta.
Printre randuri veti gasi raspunsuri la intrebari si calauzire.
Tot ce spun este bun, de folos si binecuvantat. Chiar daca este vorba de cele materiale, de cele sexuale sau de cele spirituale.
Cred ca acum toti ati putut observa ca pe cine chem din cer... Aceia si raspund la chemare...
Si am incheiat contracte si pacte mari cu acestia din cer.
M-am adus pe mine ofranda Lui pt ca El si ei sa vina...
Va garantez ca orice lucru facut dupa cum spun eu este cu mult mai bun decat facut altfel...
Cu totii, dar absolut cu totii veti constata asta...
Oho, multi in curand vor spune, ce prosti am fost ca nu am ascultat de el...
Nu este nimeni care sa ajunga aici, evident fara a-l cunoaste eu, fara sa fie chemat de Dumnezeu, sau care odata ajuns sa nu ajunga si in palma lui Dumnezeu.
Adica sa nu fie luat in primire de Dumnezeu...
Este treaba voastra ce faceti cu acest dar divin, adica gratia de a ajunge in apropierea lui Dumnezeu si a tuturor celor mari care vegheaza in numele Lui asupra Pamantului.
Dumnezeu nu este impotriva templelor si ceremoniilor religioase dar decat sa construiti biserici si temple mai bine faceti camine si cantine pentru homeless.
Il veti multumi pe Dumnezeu cu mult mai mult asa decat sa ridicati temple din orgoliu.
Mai degraba eu ar trebui sa ridic un templu al viitorului decat oricine altcineva de pe Pamant.
Dar va spun ca Iisus prefera ofrandele interioare, care sunt iubirea si ascultarea si sacrificiul decat cele exterioare, cum sunt ridicarea de biserici, slujbe si ceremonii, aprinderea de lumanari, inchinaciuni exterioare.
Cand fratele tau nu are ce manca si imbraca, ce cauti tu pe la manastiri sa bati matanii?
Du-te si ajuta-ti aproapele si Dumnezeu te va binecuvanta mai mult decat in zece pelerinaje.  
Cei bogati mai ales trebuie sa se ocupe de bunastarea saracilor si astfel sa isi transforme bogatia in treapta spre mantuire din piarta de moara care le este in prezent.
Nu exista nici o liturghie care sa ajunga nici macar pe sfertul celei care este imbracarea saracilor si hranirea lor.
Iar chiar si mai puternica decat asta este educarea lor spirituala.
Ceea ce aici se intampla in chip cu totul sublim.
De lucrurile pe care vi le spun aici, de indicatiile mele aveti nevoie mai mult decat de oricare altele.
Eu va spun, fericiti acei presedinti de state care fac ce spun eu aici!
Aceia se vor mantui impreuna cu tot neamul lor. Nimic rau nu se va intampla natiunilor lor atata timp cat conduc.  
Cine ar putea sa faca mai mult bine acestei lumi si a si facut decat Dumnezeu Insusi, Intrupandu-se?
Nu pe El si pe cei apropiati Lui ma straduiesc eu aici sa aduc?
De aceea sa stiti ca aici este o biserica cu mult mai sfanta decat oricare alta de pe Pamant.
Impartasania mea este cea mai autentica si botezul meu este botezul mantuirii.
Stiu ca bisericosilor le este greu sa accepte asa ceva dar bisericosii abia daca urca in cerul cel mai de jos.
Si toti sunt calauziti la randul lor de altii ca mine.
De aceea ma declar mai ortodox decat orice patriarh si mai catolic decat papa, deoarece Domnul este cu mine.
In acelasi timp eu sunt si cel mai autentic protest.
Iubiti-ma mult! :) 
Din moment ce v-am pus prin blog-roll, si voi sunteti mici bisericute... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu