11 martie 2014

Despre martiri si extraterestrii



Ca martir evident ca nu trebuie sa pacalesti pe nimeni ca sa fii omorat.
Nu putem spne ca Tatal a pacalit pe satana ca sa-L rastigneasca...
Sau ceilalti martiri si profeti.
Daca lumea apartine satanei atunci tu nu trebuie decat sa spui Adevarul si sa il propovaduiesti pe Iisus, iata mai nou sa fii prieten cu extraterestrii.
Pana acum nu am inteles ce merit poate sa imi aduca prietenia cu extraterestrii.
In sensul ca preferam sa ma raportez la cei de deasupra lor, la ingeri si la Dumnezeu...
Dar Domnul mi-a revelat ca in aceste timpuri extraterestrii sunt martiri pe Pamant...
De aceea prietenia cu ei ma ajuta foarte mult pe aceasta cale spirituala care este Calea Eroului Spiritual.
Avem desigur exemplu Marelui Martir care s-a lasat rastignit pentru mantuirea noastra si pt judecarea satanei.
Dar sangele nevinovatilor elibereaza planeta.
Ascultati-ma natiunilor si locuitori ai planetei !
Domnul Dumnezeu va transmite urmator mesaj care va va ajuta sa va salvati:
Asa spune Dumnezeu:
Nimeni sa nu considere despre nimic ca ii apartine, nici macar corpul fizic!
Nimeni sa nu spuna: acest pamant este al meu, aici eu pun gard si granita.
Nimeni sa nu spuna aceasta tara imi apartine si fac ce vreau aici, ci desfiintati granitele deoarece Pamantul este al Meu in intregime.
Detasati-va de propriile trupuri deoarece ele sunt creatia Mea iar voi sunteti doar simpli musafiri in interiorul lor.
Uniti-va si iubiti-Ma deoarece totul se naste din Mine si armonia, fericirea si implinirea voastra numai in Mine le puteti gasi.
Ascultati de slujitorul meu si incetati imediat sa mai omorati chiar si insectele, cu atat mai mult oamenii sau musafirii vostri de pe alte planete cu care in curand tebuie sa va uniti asa cum v-ati unit deja intre voi, anumite natiuni...
Vedeti, mi se pare mai potrivit sa vorbesc liber si Adevarul sa fie printre randuri, decat in numele lui Dumnezeu...
Ah, uitasem de unde am plecat.
Da, da, am sa ma fac prietenul extraterestrilor care se pare ca sunt prigoniti pe Pamant.
Am sa incerc sa iau legatura cu ei de acum.
Domnul mi-a revelat sensul acestui demers.
Da, da, voi fi al doilea StevenGreer... :)
Deci va invit pe toti sa ne imprietenim cu extraterestrii deoarece prietenia lor iata ne aduce mari merite pe calea spirituala.
Trebuie sa facem un club ceva, o uniune de comuniune si intampinare a lor.
Glorie Tie Doamne, atat de perfect, atat de bun si desavarsit esti!
Cu adevarat tu esti mana cereasca si impartasanie cereasca, Painea Vietii!
Binecuvantati sa fie toti fratii nostri de pe alte planete care au venit sa ne ajute sa trecem acest mare prag in evolutia planetei noastre.
PS: Nu am inteles de ce Oculta vaneaza extraterestrii atata vreme cat fac pas cu pas exact planul lor... ;)  
PS2: Pazea ca de acum aduc extraterestrii pe Pamant... :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu