14 martie 2014

Dumnezeu va conduce lumea unita, mai ales prin Hristos



In general conicidentele sunt semnul prezentei lui Dumnezeu.
Cu cat se petrec mai multe coincidente in viata ta, incat totul pare aranjat... este un semn ca esti aproape de Dumnezeu...
Iata o coincidenta, noi vorbim de marele Imperiu latin... Si de capitala acestuia in viitoarea Uniune a Americii Latine, care probabil va fi in Brazilia.
Observi? Latinii si in general crestinii au cucerit umea...
Hristos a daruit credinciosilor, natiunilor care l-au urmat, cele mai mari intinderi de Pamant de pe planeta...
Dar sa stii ca latinii au fost primii care l-au primit cu adevarat pe Hristos, dupa evreii care L-au recunoscut.
Evreii insa nu au vrut sa il recunoasca ca natiune si au ramas cu o fasie de Pamant, cu aceeasi fasie de acum 2000 de ani...
Insa Imperiul Roman s-a extins in jumatate de Europa, in toata America de Sud si Centrala.
Hristos le-a dat alor Lui continente intregi...
Mai tarziu i-a dat la fel si Rusiei...
Noi crestinii stapanim Lumea si o conducem.
Fecioara spune ca Asia, adica China mai ales, va deveni crestina...
Insa nu trebuie sa ne imaginam ca vor deveni neaparat crestini catolici sau ortodocsi desi poate sa fie si asa.
In viitor vor fi un alt fel de crestini.
Vor apare, am spus, scoli spirituale in locul bisericilor...
Desigur trebuie fie sa ii asteptam pe liderii chinezi sa se obisnuiasca cu ideea, fie sa asteptam alti lideri...
Pt ca vedem bine ca ii casapesc pe astia din Falung gong...
Evident, de unde va cere Dumnezeu vietile luate inapoi?
De la partidul Comunist...
Mama si are partidul asta o karma...
Dar sa revenim la cei care conduc lumea ca dar de la Hristos.
Americanii au ajuns in aceasta postura datorita credintei stramosilor lor.
Daca america de azi se iudaizeaza o sa dispara...
O sa mai ramana o fasie asa cum e Israelul...
Dumnezeu nu sustine iudaismul decat asa ca un moft religios... Si nu se stie daca il va mai sustine nici macar asa...
Dumnezeu se sustine pe Sine, acest Sine fiind Hristos...
De ce a mutat Dumnezeu centrul lumii in Romania?
De ce a trimis tot ce a avut mai bun pe pamant aici?
Pt ca romanii l-au iubit si il iubesc cel mai mult in prezent.
Acolo unde este cea mai mare iubire de Dumnezeu, acolo este si inflorirea.
Romania trebuie sa fie Mare in Europa.
Vom coopera cu Rusia cand Rusia se va trezi si ne va recunoaste spiritualitatea.
Cat va umbla cu „gagauze” si „transnistrii” Rusia se va afla in mustrarea lui Dumnezeu, ca sa nu zic judecata.
Multi pe planeta asta se lupta cu vointa lui Dumnezeu.
Dumnezeu insa e rabdator.

14. Eu sunt păstorul cel bun şi cunosc pe ale Mele şi ale Mele Mă cunosc pe Mine.
15. Precum Mă cunoaşte Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl. Şi sufletul Îmi pun pentru oi.
16. Am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc, şi vor auzi glasul Meu şi va fi o turmă şi un păstor.
Ioan 10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu