18 martie 2014

Echilibrul planetar: BRICS vs NATO



Iata Domnul va raspunde inainte ca voi sa intrebati.
Ascultati-ma ce va spun, nimeni pe Pamant nu a dat sfatul cel bun mai bine decat mine.
Exista doua forte planetare in echilibru.
NATO vs BRICS.
Intelegeti acum ca Dumnezeu nu are preferinte si da cununa celui care va castiga maratonul.
Americanii au aflat prin anii 50 de la extraterestrii care este planul lui Dumnezeu cu aceasta lume si anume: sa se uneasca.
Si atunci americanii au zis: Perfect, noi sa unim si sa conducem lumea...
Dar iata ca acum si BRICS stie asta...
Cine a dat sfat mai bun acestora?
Brazilia sa uneasca tot continentul si intreaga america latina dupa modelul Europei.
La fel Africa de Sud.
La fel China sa faca dupa cum am spus, lucru care o va ajuta enorm.
Nu trebuie sa fii comunist sau ateu ca sa conduci cu o mana de fier sau ca sa conduci in mod desavarsit o natiune...
Lumea musulmana iata este lasata sub influenta Nato.
Eu nu sunt decat o portavoce a lui Hristos.
El face ce doreste cu portavocea, spune ce doreste cu ea si o pune acolo unde doreste.
Cine nu va asculta va cobori in starea de dinainte...
Asa cum romanii nu au ascultat de basescu si au ajuns inapoi, pe mana psd-istilor...
Asa si noi, daca nu suntem multumiti cu ce avem in prezent ne vom intoarce la starea anterioara...
Daca BRICS vrea sa realizeze ea uniunea planetara atunci sa alerge mai repede si mai bine in maraton decat NATO.
Eu , adica Domnul este cel mai mare strateg...
Cine a mai dat vreodata astfel de sfaturi?
Eu sunt mana cereasca pt absolut oricine ajunge la mine.
Ce este mai pretios decat mantuirea pe pamant?
Eu sunt mantuire!
Eu sunt crucea prin care se obtine aceasta mantuire.
Eu sunt binecuvantare pt absolut oricine (si rai si buni) deoarece Domnul da sfatul cel bun tuturor...
Chiar si ingerului cazut pe care il cheama constant la ascultare.
Oare ce se va intampla cu lumea daca nu va asculta de sfatul cel bun al Domnului?
Deschideti profetiile si vedeti.
Adica Domnul avertizeaza lumea inainte de judecata finala?
Iata acum fiecare mare putere mondiala stie ce are de facut.
Romania va asteapta ca sa conducem impreuna lumea de aici...

Brazilia
Rusia
India
China
Sud Africa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu