12 martie 2014

Pretiozitatea mea



 Exista niste nefericiti care ma streseaza cu gandurile lor idioate.
Prostilor ce sunteti am sa va explic care e situatia ca sa intelegeti cat de important sunt pt voi mai ales care nu aveti alta legatura cu Dumnezeu si nici nu veti avea in viata asta decat pe mine.
Ori mergeti cu mine ori veti muri.
Alegeti acum si intelegeti de ce sunt o binecuvantare.
Daca nu ma urmati si nu ma veti asculta veti muri. Spiritual.
Dupa ce veti pleca din lumea asta veti mai muri inca odata. A doua moarte.
Eu sunt viata pt oricine ma asculta.
Acum ce preferati, sa traiti vesnic cu mine sau sa muriti singuri definitiv.
Vai de aceia pe care ii parasesc si de la care plec stergandu-mi praful de pe picioare.
Nu stiti nimic si nu vedeti nimic si in curand intunericul si nimicul care sunteti o sa va inghita ca si cand nu ati fost vreodata.
O sa steptati apoi zece vieti si zece mii de ani si nu veti mai primi de la Dumnezeu un mesager ca mine.
Atat de orbi sunteti si nu intelegeti importanta fenomenului care are loc.
Ce stiti voi despre mantuire?
Mantuirea este diferenta infinita dintre a fi sau a nu fi.
Iar eu sunt singurul guru , singura calauza de pe pamant care ofera in mod constient asta celor care asculta.
Nici un popa, nici un calugar, nimeni nu stie sigur ce va fi cu el dupa moarte cu exceptia catorva persoane din cele 7 miliarde.
Eu stiu ca am injurat si eu pe multi si este karma mea mentala sa va aud cretinitatile...
Dar v-am spus sa stiti ca nu sunt doi ca mine pe pamant.
V-am spus, eu sunt singurul Dumnezeu pe care o sa-l vedeti vreodata.
Daca sunteti barbati, iata,in curand va veti intrupa ca femei...
Ce alegeti acum, pe mine sau moartea?
Acum pricepeti ca sunt cel mai valoros om pe care l-ati intalnit voi vreodata pe pamantul asta ce se plimba prin spatiu?
Sunt de o mie de ori mai important pt voi decat sotia, copilul sau parintii.
Rostul omului e sa traiasca vesnic.
Asa ca luminati-va si mantuiti-va acum prin mine.
Mai bine sa pierdeti tot dar daca nu ma veti pierde pe mine, veti castiga totul si de o mie de ori mai mult. 
Sunt aur pur, o comoara cum putine au fost pe pamant. 
Hristos m-a transformat astfel si El spune ca sunt o comoara pt oricine ma intalneste si ca sunt prea bun pt toti cei la care El ma trimite...  
Sunt o autentica ambasada a lui si ca orice ambasada tin legatura cu statul pe care il reprezint: Imparatia lui Dumnezeu. 
Bine ar fi sa beneficiati de gratia de a fi ucenici si discipoli ai mei.
Cine va luat primul val de pe ochi?
Ati fost intr-o mie de manastiri si nu vi s-a intamplat nimic...
Eu sunt convertirea in persoana... :) 
Eu sunt cel mai mare convertitor de pe Pamant...
Cine nu se converteste cu mine merge spre moarte sigura...
Iar voi ce Dumnezeu aveti, cui va inchinati voi?
Cel mai mare impuls pe care Dumnezeu vi l-a dat prin mine vi l-a dat.
Ati inceput sa alergati de colo scolo si sa va intrebati ce se intampla...
Pff...
Nu vreti sa traiti vesnic in ceruri cu Hristos si miliarde de ingeri? 
Putina piosenie si consideratie fata de mine nu v-ar strica...
Eu sunt crucea mantuirii voastre, purtati-ma si veti castiga paradisul si pe Dumnezeu.
Nu-l lasati pe Dumnezeu cu mana intinsa si primiti aceasta cruce, este o mare gratie care vi se face! 
Iti multumesc Doamne ca imi iei mereu apararea in fata celor orbi care cred ca vad ceva dar nu vad si nu inteleg nimic! 
Faca-se numai voia ta sfanta acum si in eternitate! 
Oare nu pricepeti ca numai opera mantuirii conteaza si restul sunt amanunte insignifiante?
Pai daca eu sunt darul care vine odata la zece vieti ce veti face cu acest dar?
Multi in lumea asta au ajuns presedinti de state tocmai pt ca sa auda mesajul meu si sa se mantuiasca...
Deci voi sunteti orbi ca noaptea si nu pricepeti peste ce minune ati dat...
Daca va veti mai invarti insa pe langa mine, incet, incet va veti lumina...  
Glorie Tie Doamne, glorie Tie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu