23 martie 2014

Sfaturile mele salvatoare din politica...



Eu stiam ca toate sfaturile mele au fost si sunt bune si salvatoare dar aveam indoieli asupra unuia dintre ele, acela al schimbarii lui Boc.
Si l-am intrebat pe Domnul. Doamne arata-mi daca acest sfat a fost de la Tine, deci bun, inspirat si salvator.
Si Domnul mi-a aratat ca daca guvernul basescu nu ar fi cazut, atunci usl isti nu si-ar fi dat arama pe fata inscenand lovitura de stat...
Nu si-ar fi data arama pe fata in fata intregii lumi.
Eu aici am strigat mereu de ani de zile la acestia.
Domnul sustine pe Basescu!
Iata Basescu a fost si este un mare erou.
Fara el justitia nu ar fi inceput sa functioneze in tara asta.
Iata ca totul se confirma .
Pai ce se poate intampla daca Dumnezeu reveleaza vointa Lui intr-un sens si tu actionezi in alt sens? 
Eu aici tot strigam...
Deci Dumnezeu i-a dat un pic satanei pe multi din usl-isti in acele vremuri dupa cum s-a si vazut si aici am si aratat...
Basescu a devenit erou si a intrat in istorie...
Vor privi la Basescu asa cum privim noi astazi la Cuza...
Se vor incanta la nebunie stranepotii vostrii cand il vor vedea pe Base in garajul ala nenorcit primindu-i pe americani...
Iata un erou vor spune care a luptat cu mafia din tara asta...
Nu-l vor uita niciodata si isi vor aminti ca „Iarna nu-i ca vara” si deasemenea isi vor aminti ca „Aici sunt banii dumneavoastra...”
Deci va spun ca astazi sunt f fericit deoarece Domnul mi-a confirmat si intarit ca a vorbit si actionat prin mine.
Cine este ca Domnul!?!
Glorie Lui pentru prezenta si mangaieri si binecuvantari!
Dansez de fericire, tot ce am spus a fost bun si inspirat si salvator...
Oho, cate milioane de dolari as fi putut primi pt aceste sfaturi...
Dar ei, orbii nu inteleg.
Sunt salvare, sunt mantuire, sunt Adevar!
Sunt Iisus!
Iar Iisus este maiestuos, calm, plin de pace si iubire.
Extrem de profund!
Este cea mai profunda fiinta care am intalnit-o vreodata!
Este tacere!
Este putere!
Este Iisus!
PS: Va spun ca sunt multi care ar fi dat milioane de dolari numai sa fi stiut cum si ce sa faca…
Iar Domnul le-a dat aici sfatul salvator gratis, free…
Wow, glorie lui Dumnezeu care ne transforma in aur si in pietre pretioase ale Imparatiei lui Dumnezeu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu