27 martie 2014

Totul este gratia lui Dumnezeu



Totul este gratia lui Dumnezeu. Dumnezeu se aseamana cu un om desavarsit din a carui fiinta curge lapte si miere.
Pana si pe cei rai ii iubeste si ii calauzeste si ii asteapta sa faca binele.
Asa cum voi sunteti buni fata de copiii vostri , de o mie de ori Dumnezeu este mai bun si mai bland si mai iubitor.
Dumnezeu este o sublima adiere de iubire bunatate si gratie.
Am parte de Mama divina deoarece in viata anterioara f mult am adorat-o si f am militat pt eliberarea si emanciparea femeii si le-am ajutat pe femei.
Si Mama divina mi se daruieste si ma mangaie cu gratia ei.
Am parte de gratia Tatalui pt ca inca din viata anterioara m-am daruit Lui si am lucrat pt El.
Este bine sa privim totul ca fiind gratia lui Dumnezeu, de la cele materiale si pana la cele spirituale.
Daca cineva este bogat si iubeste bogatia exterioara si materiala, sa vada in aceasta bogatie gratia lui Dumnezeu si sa o imparta cu ceilalti. Sa o faca sa lucreze pt aproapele sau. Pt ca defapt totul apartine tuturor si daca nu respectam acest adevar fundamental, ceea ce acumulam, apartinand celorlalti, ne va afecta. Aceasta este karma care ii va lovi pe cei bogati si care nu fac ce spun eu aici.
Poti sa fii f bogat daca faci ca bogatia ta sa lucreze pt cei multi, oferindu-le locuri de munca si ajutor in diferite alte feluri.
Altfel, daca veti cerceta veti vedea ca peste cei bogati vin diferite judecati deoarece numai un imbecil poate sa spuna aceasta bogatie imi apartine, este a mea...
Oricine se face stapan peste o bogatie pe care nu o imparte cu ceilalti spre binele si al lui si al celorlalti, este un hot si bogatia ii este piatra de moara si judecata...
De aceea nu va grabiti sa deveniti bogati decat daca respectati ce am spus eu aici. Altfel a fi bogat nu este un bine ci un rau si un blestem chiar.
Am vazut asadar cum se manifesta gratia lui Dumnezeu sub acest aspect la nivelul primului centru de forta.
La nivelul celui de al doilea se maniefsta prin sexualitate si armonie si pozitie in plan social printre altele.
Gratia lui Dumnezeu aici inseamna sexualitate si viata sociala in care eul, egoul, iese in evidenta.
Cel care vede gratia lui Dumnezeu in experientele sale sexuale si ii multumeste lui Dumnezeu pt ele si se straduieste sa descopere sacralitatea sexualitatii respectiv rostul ei in Dumnezeu, acela vede gratia lui Dumnezeu la acest al doilea nivel.
Totul este gratia lui Dumnezeu. La al treilea nivel, printre altele, gratia lui Dumnezeu se manifesta prin putere si miscare. Cel care vede in cariera sa tot gratia lui Dumnezeu si care multumeste lui Dumnezeu pt profesia pe care o are vazand in acasta un dar de la Dumnezeu acela vede gratia lui Dumnezeu la acest al treilea nivel.
De aici in sus este mai usor sa recunoastem gratia lui Dumnezeu in cei care au inima plina de iubire si se daruiesc celorlati dedicandu-si viata aproapelui si lui dumnezeu, in marii sfinti care se disting prin puritate si castitate sau prin minuni si puteri.
Cel care vede gratia lui Dumnezeu in tot si toate acela vede.
Infernul este tot gratia lui Dumnezeu. Este locul de purificare al celor rai care astfel invata ca totul nu este decat reverberatie care trebuie sa se intoarca la cel de la care a plecat.
Cei rai inteleg in infern pretiozitatea cuvantului magic: KARMA.  
Acolo ei urla din toti rarunchii: Au Doamne, tu ai spus in Evanghelie ca esenta spiritualitatii si a oricarei religii si invataturi este sa faci bine aproapelui, mai exact sa ii faci ce ai vrea sa ti se faca...
De ce nu am ascultat?
Asta inseamna civilizatia: sa faci celuilalt ce ai vrea sa iti faca el tie...
Si vedem bine ca lumea noastra este inca departe de Civilizatie...
Cel care face binele in prezent poate spera la iertarea pacatelor, poate spera ca Dumnezeu nu isi va mai aduce aminte de ele.
Dar cel care face raul in prezent ar trebui sa se teama de Dumnezeu pt ca daca Dumnezeu isi va intoarce privirea asupra lui ii va vedea si toate pacatele din trecut.
Natiuni si puteri ale pamantului, inca nu este tarziu sa respectati legile divine ale Creatiei si poruncile lui Dumnezeu. Inca mai puteti face celorlalte ce ati vrea sa va faca ele voua.
Rusia inca mai poate face Ceceniei ce ar vrea sa ii faca oricare alta tara rusiei.
Si asa cu orice alta tara si stat.
Pt ca Dumnezeu vine la lume si El doreste ca granitele sa dispara.
El doreste ca nimeni sa nu se faca proprietar pe nimic, nici macar pe propriul sau trup,  cu atat mai putin peste ceva exterior.
Fiecare om trebuie sa spuna: totul apartine lui Dumnezeu!
Iar Dumnezeu a trimis deja in lume mii de fiinte care vor comunica de acum cu El neintrerupt.
Daca cineva nu se intelege cu cineva vom chema pe Dumnezeu ca El sa faca dreptate.
PS: Politic, Dumnezeu vrea uniune planetara, stergerea oricarei granite si nu trasarea altora mai vechi sau mai noi. De aceea politicienii planetei sa stie ca vor fi ajutati in aceasta directie de catre El...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu