12 martie 2014

Un alt mesaj pt evrei



Evreii au fost deranjati ca i-am numit ne-iluminati.
Perfect, atunci sunteti Iluminati!
Dar asta inseamna ca il vedeti pe Iisus ca este Mesia.
Nu fiti prosti, mesajul meu este salvator si pt voi...
In curand vor veni extraterestrii si vor marturisi ca Iisus este Mesia si ca altul mai mare nu va mai veni pe Pamant niciodata...
Adica va veti face de rasul intregii galaxii. Nu ca galaxia nu ar sti deja de voi...
De aceea cautati sa gasiti o modalitate de a descoperi ca Iisus a fost si este Mesia fara a deveni desigur crestini.
Iata, urmati-ma pe mine si fiti ca mine...
Dumnezeu va va da voie sa ridicati templul acela numai daca il veti slavi pe El intrupat acolo...
Altfel Domnul spune ca templul vostru va fi o mizerie si o fatarnicie.
Iata v-am dat sfatul cel bun si salvator.
Sau si voi sunteti impotriva venirii extraterestrilor?’
Nu cumva tocmai din acest motiv?
Tot ce spun eu este bun si salvator...
Faceti ce vreti...
Ca sa va deosebiti de crestini adorati-l pe Iisus ca fiind insusi Dumnezeu, completare perfecta a vechiului testament...
Creati o noua forma de adorare a Lui care sa va ridice deasupra crestinilor.
Adoptati-L pe Lorber si acest mesaj va va salva...
Nu cred ca are rost sa va fac descoperiri socante din Moise...
Dar faceti ce vreti, fiecare este judecat exclusiv de propriile sale actiuni....
De aceea studiati-va karma si vedeti ce inca nu a fost ars...
Eu sunt calauza, maestru, guru, profet, inger, parinte, avva, lider, sora, frate si mama si pt voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu