9 aprilie 2014

Cade Al Capone de Romania?

Asa percep eu, asa vad eu, asa simt eu. Constanta este condusa de  Al Capone de Romania.
Mie mi se pare ca Constanta este sub ocupatie…
Daca Justitia reuseste sa il indeparteze pe el si pe celalalt de la hegemonia pe care o detin asupra judetului ar fi cea mai mare performanta a justitiei in Romania.
Nastase e baiat fin pe langa al capone…
Aia fac acolo tot felul de nelegiuiri…
Fac cu siguranat trafic de persoane, trafic de carne vie…
Nu ma mira daca l-a amenintat cineva cu moartea, cu siguranta au facut si ei aceste lucruri…
Karma adica…
Cei doi amintiti aici ii percep ca pe niste oameni f periculosi…
Ar fi un miracol ca Constanta sa fie eliberata de ei…
Mie mi se pare ca s-au instalat acolo atat de bine incat nici cu tunu si nici cu tanku nu poti sa ii mai scoti…
Am ramas uimit si pozitiv surprins cand am vazut ca l-au saltat…
Cu adevarat ceva a inceput sa functioneze in tara asta.
Daca lucrurile chiar merg atat de bine si promitator atunci ar trebui sa i se ridice statuie lui Basescu.
Retineti va rog, orice fel de mafie este satanica, satana se afla in saptele ei.

Daca al capone cade, viitorul bun al acestei tari este aproape… 
Daca astia din justitie au atata sange in vene incat sa se bata cu asemenea specimene si sa le indeparteze inseamna ca Dumnezeu cu adevarat face ordine in tara asta.
Glorie Tie Doamne pt asemenea minuni! 
Multumesc ca am trait sa o vad si pe asta! 
Daca astia il dovedesc pe Al Capone, tara este ca si eliberata!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu