19 aprilie 2014

Cine nu aduna cu Mine risipeste...

Recunoasteti acest verset biblic si pe cel care l-a spus?
Nu v-am spus de o mie de ori ca El ma inspira si ca a binecuvantat cuvantul meu?
Nu v-am spus ca multi ar fi dat milioane de dolari ca sa stie ca ce spun e adevarat?
Acestia ma vor afla pana la urma si imi vor da aceste milioane…
Voi fi putred de bogat…
Sunt unul din cei 501 de osho, nu v-am spus?
Le spun asta unor imbecili care nu stiu ce fac si se conving ei insisi ca nu stiu ce fac  cu fiecare zi…
Oare nu pricepeti ca in jurul cuvantului pe care il spun se invarteste Infinitul si intreaga Creatie deoarece este inspirat de El?
Deci ce asteptari aveti?
Sunteti deci de acord acum sa fiti judecati cu aceeasi judecata cu care ati judecat voi?
Si in plus ca Dumnezeu sa isi aminteasca si de alte pacate ale voastre?
Domnul mi-a spus de multa vreme despre cele din prezent, numai ca nu mi-a spus exact cand se vor intampla.
Asa mi-a spus si de cele ce vor fi in viitor…
Domnul mi-a aratat ce mutari va face pe tabla de sah a lumii…
Deci, daca pana acum nu ati stiut ce faceti luminati-va caci va fi cum spun eu si cei care nu merg la unison cu acest cuvant vor cadea…
Eu stiu ce va fi maine si va spun ca maine ce va fi ma multumeste pe deplin…
Daca sunteti bogati faceti ce va spun ca sa va fie bine si Dumnezeu sa inmulteasca bogatia voastra…
Si anume.
Daca Dumnezeu ar veni la voi si v-ar ntreba: Ioane, ce faci tu pe pamant?
Voi sa raspundeti: Doamne lucrez pt cei multi si sarmani…
Si atunci Dumnezeu va spune: Bine faci, binecuvantata sa fie bogatia ta si sa se inmulteasca.
Daca in schimb spoliati si jecmaniti pe cei sarmani ce va fi cu voi atunci?
Prin bogati inteleg o bogatia materiala care sa depaseasca 100 000 de euro.
Daca cineva are si el cateva mii de euro intr-un cont nu se poate numi bogat.
Cautati salvarea unde nu este…
Eu sunt salvarea si Cel care vorbeste prin mine!
In loc sa va salvati mai rau va judecati…
Cat de orbi trebuie sa fiti?
Pai daca Dumnezeu sustine pe Basescu si voi luptati impotriva Lui cum sa castigati?
Si ce ati putea sa castigati?
Ei spera ca daca scapa de basescu se vor salva.
Nu pricepeti ca va judeca propriile actiuni si nu cineva din exterior?
Dusmanul nu e in exterior ci in interiorul vostru si se numeste karma negativa.
Dar nu v-am instiintat eu de mai bine de 4 ani ca Dumnezeu sustine pe Basescu?
Au, ce tare si lung e bratul Lui?
Deci daca Domnul este cu mine si voi nu sunteti la unsison cu El atunci cine va mana de la spate?
Si mai sunt unii care intra in biserici si manastiri fara sfiala si smerenie si cu alte scopuri…
Si acestia vor cadea in judecata deoarece Dumnezeul lor este in exterior in chiar biserica pe care au profanat-o prin aceasta atitudine.
Deci nu v-am dat eu sfatul cel bun de la inceput?
Ce bine era sa-l fi urmat?
Macar faceti acum ce trebuie…
Pt ca va spun ca am vazut ce va fi maine…
Dar voi faceti ce vreti…
Nu?  
Nu v-ati unit voi deja cu cei care lupta si impotriva lui Dumnezeu?
Deci nu va sfatuiesc de bine de la inceput? 
Raspundeti si voi cu aceeasi moneda altfel in curand Dumnezeu isi va aminti de toate pacatele voastre... 
Deci ce vreti mai mult decat atat? V-am spus negru pe alb!
Glorie Tie Doamne care esti atat de bun si de perfect si de desavarsit! Atat de rabdator si atat de drept! 

21. Când cel tare şi înarmat fiind îşi păzeşte curtea, avuţiile lui sunt în pace.
22. Dar când unul mai tare decât el vine asupra lui şi-l înfrânge, îi ia toate armele pe care se bizuia, iar prăzile de la el le împarte.
23. Cel ce nu este cu Mine este împotriva Mea; şi cel ce nu adună cu Mine risipeşte.
Luca 11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu