17 aprilie 2014

De ce ne indeamna Domnul la Martiriu?


V-ati intrebat vreodata de ce Dumnezeu ne indeamna la martiriu? De ce Dumnezeu recomanda martiriul?

Atat de multi sfinti l-au urmat daruindu-si sangele si viata pentru o lume mai buna…
Nu a existat niciodata o religie atat de minunata!
O religie atat de nobila si sfintita cu atata sange!
Culoarea specifica Crestinismului trebuie sa fie rosul sangelui, sangeriu, purpuriu!
Am sa va dezvalui ceva ce nu a spus niciodata nici un sfant pana acum si nici un teolog.
Pt ca m-am numarat si eu printre sfinti si teologi si chiar si printre martiri.
Si m-am numarat si printre apostoli.
Lucru socant si pentru mine deoarece ma consider ultimul dintre oameni si cel mai putin vrednic sa fiu bagat in seama de Dumnezeu.
Insa Dumnezeu ma imbratiseaza cu tot ce are mai sfant si mai pur si mai curat si nu gresesc daca spun ca traiesc ca in sanul lui Avraam…
Nu stiu cum am dobandit atata gratie si cum de Dumnezeu s-a milostivit sa ma bage in seama dar iata o explicatie nemaiauzita pana acum.
Desigur ca Domnul din iubire s-a intrupat, pt a ne ajuta in lupta cu ingerul cazut si pt a ne mantui…
Iubirea Lui este greu de inteles dar ea este rosie si intensa ca si sangele varsat…
Ea este extrem de pasionala si de intensa…
Dumnezeu si-a nascut fii si fiice si are pentru ei infinit de multe daruri…
Cum trebuie sa ii iubeasca pe cei care isi dau viata pt El…
Ce legatura trebuie sa fie intre El si acestia!
O Doamne iti multumesc ca imi daruiesti atat de multe alte lucruri si binecuvantari.
Eu sunt atat de sarac ca numai sangele meu s-a gasit bun in mine…
Iti multumesc ca il primesti!
Nu pot sa va spun si restul in acest  moment de gratie…

15. Căci Eu vă voi da gură şi înţelepciune, căreia nu-i vor putea sta împotrivă, nici să-i răspundă toţi potrivnicii voştri.
16. Şi veţi fi daţi şi de părinţi şi de fraţi şi de neamuri şi de prieteni, şi vor ucide dintre voi.
17. Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu.
Luca 21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu