26 aprilie 2014

Eu sunt pt Rusia un lider cu mult mai bun decat Putin!



Eu sunt un lider infinit mai bun decat Putin si decat orice lider al lumii.
Intelegeti cine spune asta.
Tocmai de aceea Dumnezeu doreste ca Romania sa conduca lumea.
Eu stiu mult mai bine ca orice rus care e binele Rusiei.
Tocmai de aceea binele intregii lumi va fi la Bucuresti gasit si de aici lumea va fi condusa.
Luminati-va si intelegeti ce mari daruri a facut Dumnezeu lumii.
Ma uit la harta Rusiei si ma crucesc cat de mare e…
Cum adica ma, si rusii astia se umilesc la o fasie numita Transnisitria sau la o nuca numita Cecenia?
Orice om trebuie sa isi puna problema daca nu cumva face rau in loc sa faca bine, daca nu cumva se opune vointei lui Dumnezeu prin orbirea si prostia sa.
Iata eu sunt un domnitor cu mult mai mare si mai bun decat Putin.
Eu m-am rugat pt ca Dumnezeu sa ii dea si lui.
Deci, inainte sa ma uit pe harta, eu am crezut ca america e mai mare ca rusia…
Cand am vazut cat de mare e Rusia nu am inteles deloc ce politica duc astia…
Ce politica duceti voi acolo fratilor?
Dumnezeu ridica la putere pe cine doreste.
America nu are putere asa de la sine ci pt ca Dumnezeu i-a dat-o.
La fel si Europa.
Nimeni nu are putere de la sine ci fiecare are puterea pe care Dumnezeu i-o da.
Eu sunt lumina.
Eu sunt binele fiecarei natiuni.
Ascultati-ma! 
Oricine nu asculta de mine se va judeca prin propiile actiuni.
Unde nu am avut dreptate?
Nu va exista niciodata nici un punct unde cineva sa imi spuna: aici ai gresit.
Va astept sa intrati in ascultare de mine…
Intreaga planeta.
Astia care nu au ascultat…
Cum deci sa fie celui care nu asculta de hristos?
Atitudinea fata de mine este atitudinea fata de El.
Fara exceptie.
El e in mine si vrea sa va faca binele suprem…
Sa va salveze si sa va mantuiasca… 
Si dincolo de asta sa va daruiasca si binele lumesc si sa va indeplineasca dorintele care sunt bune.  
Faceti cum va spun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu