26 aprilie 2014

Iisus vrea o lume fara secrete



Daca nu ma insel Iisus tocmai a facut lui Putin o demosntratie prin care ii arata ca nu trebuie sa fie atat de secretos si atat de kgb-ist…
Desigur acelasi lucru cere si americanilor.
Oameni buni, renuntati la secrete!
In numele lui Iisus va spun ca Dumnezeu vrea o lume fara secrete.
Assange si Snowden sunt o demonstratie a vointei lui Dumnezeu.
Draga Putin, mai bine sa ducem o campanie pt desecretizare.
Suntem cu totii frati si cu totii vrem binele celorlalti.
Ce nevoie avem de secrete?
Au venit in lume sfintii lui Dumnezeu.
Cei 501 de osho sunt liderii lor.
Acestia sunt insotiti de sfintii din ceruri si de puterea lui Dumnezeu.
Draga Putin, hai sa-ti mai spun un secret…
Cand omul tau de la Kiev a cazut, si cand blonda a iesit de la inchisoare, de bucurie ca totul s-a intamplat dupa cum eu ti-am cerut dinainte sa faci, m-am rugat lui Dumnezeu pt tine…
M-am rugat ca Dumnezeu sa iti satisfaca si tie orgoliul cumva…
Si abia apoi ai luat tu Krimmeea fara o picatura de sange…
Acum esti bun sa iti retragi armata din Transnistria, sau ai tu o solutie mai buna sa ne reintregim si noi tara?
Nu v-ati batut destul joc de noi cu limba moldoveneasca?
Gandeste-te bine deoarece Domnul este acum cu noi si intre noi!
Gandeste bine si fa dreptate Romaniei!
Pricepi ca Domnul sustine Romania sa primeasca inapoi ceea ce Rusia ta i-a furat?
Da-mi de stire cum serveste armata ruseasca in Transnistria reintregirii nationale a Romaniei.
Daca nu serveste te rog sa o iei de acolo.   
In afara de Moldova te rog sa-mi spui cum luam inapoi Cernautii si Cetatea Alba.
Iata eu m-am rugat pt tine, roaga-te si tu acum pt mine si pt tara mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu