24 aprilie 2014

O noua categorie de sfinti



Trebuie sa stim aceasta pt ca este adevarat.
Spre deosebire de trecut a aparut si va apare o noua categorie de sfinti. Cei care fac dragoste.
Cei care se folosesc de sexualitate, de dragoste, pe calea spirituala.
Acestia mai mult ca sigur manifesta o spiritualitate universala, sunt stapanii tuturor energiilor si religiilor.
Ei au integrat cele doua mari ramuri religioase, cea orientala si cea occientala.
Adica si pe Iisus si marile initieri din yoga si hinduism.
Asta este diferenta.
Astia sunt dati d... daca vrei sa zici asa…
Astia fac dragoste cu zeii… :)  
Nu ai auzit de asa ceva. Un astfel de maestru e dumnezeu pe pamant…
De aceea trebuie sa laudam pe Dumnezeu pt desavarsirea ce o aduce pe Pamant…
De aceea nici nu poate fi ideal mai mare decat sa fii un maestru tantric…
Dar ceva ce inca nu a fost, un maestru tantric in numele lui hristos…
Asa ceva ar intrece orice imaginatie…
Asa ceva ar fi suprema minune in materie de spiritualitate.
Ar fi mierea lui Dumnezeu pe Pamant…
Va provoaca Dumnezeu?
Noi suntem asemenea unor fire de iarba…
Cum sa ne locuiasca Dumnezeu cand suntem atat de mici si neputinciosi?
Nu e Dumnezeu bun?
Nu am vazut si nu am auzit si nu mi-am imaginat ca Dumnezeu poate fi atat de bun.
Dumnezeu se aseamana cu un izvor de Miere.
Pentru barbat aceasta miere a fost pusa de Dumnezeu mai ales in Femeie…
Dumnezeu a scos Femeia din Miere. Cat de dulce si lipicioasa este ea…
Haide, nu este Tantra un cuvant magic?
Este cu adevarat, problema era cum sa ramanem si in hristos si sa practicam si aceasta Tantra…
Tare e Tantra cum nu am mai vazut.
Tare si Hristos cum iarasi nu am vazut si nu am auzit.
Nu ne permiteam sa pierdem nici pe unul nici pe altul.
Am pierdut atatia ani din viata ca sa le impac pe acestea doua.
Dumnezeu a fost impresionat de sacrificiul meu si pana la urma mi s-a daruit in aceast amestec nemaivazut si nemaiauzit pana acum. 
:) 
Vedeti ce daruri minunate ne-a pregatit Dumnezeu? 
Cine nu vrea sa faca Dragoste in Dumnezeu? 
Acesta este darul lui Dumnezeu pt noul cer si pamant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu