21 aprilie 2014

Revenire



Aplauze pt satana care a reusit sa ma enerveze chiar de Pasti.
Deci, niste nimeni, care traduc tot felul de tampenii si care nici macar nu stiu care e numele oriental sau indian al Iisus vor sa imi dea sfaturi.
Deci sa ne intelegem…
Dupa ce voi si toti securistii psd-isti o sa va bagati de zeci de ori unghia in gat vazand ca am dreptate in tot ce spun si ca lucrurile se vor desfasura exact asa cum spun, deci apoi poate am sa va primesc ca  discipoli daca va veti pocai si ma veti asculta.
Bai, deci ii dai omului un deget, il ajuti si el vine cu pretentia sa te sfatuiasca.
Intai inceteaza sa mai traduci tampenii despre Iisus si apoi poate ca o sa vezi daca au venit sau nu stelarii aia. Ce lumina ai tu daca tampeniile alea ti se par adevar?
Este vina mea ca promovez toti smintitii care au doar titluri inspirate insa continutul lasa de dorit.  
Viata pe Pamant este complicata. :)
Doamne, iti multumesc ca ai binevoit sa ma lamuresti si sa-mi raspunzi.
Continuam cu toate panzele sus spre disperarea psd-istilor care ar fi vrut sa ne suspende tocmai pe timpul campaniei electorale ce tocmai va incepe.
Nu fratiorilor, nu ati injurat voi 10 ani pe antene? lasa sa va ardeti un pic karma…
Sustinem Miscarea Populara!
Haide Basescuuuuu!
;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu