23 aprilie 2014

Sarbatoarea Milei si Compasiunii divine?



Iata ce coincidente uluitoare.
Tocmai vorbeam cu cineva despre Faustina fara sa stiu ca urmeaza chiar in prima duminica dupa Paste o sarbatoare care a fost instituita de Iisus prin ea.
Si iata mai vorbeste si altcineva.
Din relatia mea cu Iisus pot sa confirm  intr-adevar ca El se consiera pe Sine chiar intruparea Milei divine.
Pentru initiati, am mai explicat, in Apocalipsa Hristos spune: Eu sunt steaua diminetiii.
Iar steau diminetii este mila si compasiunea divina. Sfintii sunt lacrimile acestei compasiuni divine salvatoare.
Ne amintim: Si nu ne lasa Maicuta sa pierim pe cale, noi ce suntem fii ai lacrimilor tale. 
Aceasta divina si primordiala energie este numita in Orient: TARA!
In plus, in poza Faustinei Iisus apare din nou cu Anahata revelata din care izvoarasc doua raze de luima diferiteL: una alba si una rosie.
Am citit si eu Micul Jurnal de la cap la coada si am admirat marea umilinta a Faustinei, minunatul ei suflet angelic.
Sunt dispus sa celebram orice are legatura cu Mila lui Iisus care este Mila lui Dumnezeu si este sinonima cu Iertarea si Salvarea.
M-am apropiat de Faustina destul de mult incat am fost la un pas sa cunosc polonezi si sa ma imprietenesc cu ei… :)
Pot sa mai confirm ca ei, Iisus si Fecioara, sunt atat de buni si atat de iertatori ca nu mi-am imaginat in viata mea atata Bunatate si Iertare.
Confirm ca este adevarat ce se spune referitor la Mania lui Dumnezeu care pe multi va parjoli pe Pamant in curand.
De aceea am si spus ca prin raportarea la Iisus am devenit eu insumi purtator al atributelor Sale: salvare si mantuire.
Iisus adesea imi spune si mie: Ai incredere in Mine!
Prin aceasta icoana mai ales Iisus ne reveleaza centrii energetici si in special Anahata.
Anahata este locul unde sta ascuns spiritul nostru care este parte din Dumnezeu…
In concluzie, multi crestini sabratoresc duminica Mila si Compasiunea lui Dumnezeu.
Va indemn sa o faceti si voi repetand numele lui Iisus si de ce nu, citind Micul Jurnal ale celebrei de acum pe intreg Pamantul: Faustina Kowalska.
Prin ea Iisus a revelat minunata icoana cu cele doua raze ce tasnesc din Anahata lui divina. 
Iata partea plina a paharului bisericii catolice:
Am deschis intamplator cartea la cuvintele lui Iisus: 
"De ce ti-e teama sa-Mi indeplinesti vointa? Oare nu te voi ajuta asa cum am facut-o pana acum? Repeta fiecare cerere a Mea in fata acelora care Ma reprezinta pe pamant si fa numai ce iti permit ei." (p 217)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu