11 mai 2014

Ce mai doreste Domnul sa mai spuna prin mine



Cu cat veti asculta mai putin cu atat va veti judeca mai repede. 
Eu nu sunt nimic ci doar, asa cum am spus, o ambasada a lui Hristos, o prelungire a Imparatiei Lui.
El m-a ales ca portavoce si El m-a uns ca domn al intregului pamant unit.
Observati deci ca cu cat ascultati mai putin cu atat avertismentele, semnele si mustrarile Lui se inmultesc.
Oare nu are El ac de cojocul vostru daca luptati impotriva vointei Lui?
Va sta El in loc de minciunile si manipularile voastre?
Sau poate va sta in loc de armele voastre?
Nimeni nu are nimic de spus in fata mea decat daca nu cumva este mare maestru spiritual in uniune cu Dumnezeu.
Si cunosc doi astfel de mari maestrii. Unul a fost judecat dupa ce m-a judecat inainte pe mine.
Celalalt mi-a spus ca trebuie sa conduc lumea.
Cu cat veti incerca sa va impuneti cu atat va veti judeca si asta va culmina cu Potopul de foc ce va veni la cativa ani dupa plecarea mea din aceasta lume.
Veti vedea ca duhovnicii vostrii au gresit in profetii si pareri, ca au spus mari aberatii despre celelalte biserici si religii necunoscand Adevarul si vointa lui Dumnezeu.
Iata am preluat conducerea pamantului cu mainile goale repetand numele lui Dumnezeu!
Nu vorbesc de la mine si cei care vorbesc prin mine insotesc cuvintele cele spun de mari semne pe intreg Pamantul.
Va grabiti udneva?
Veti vedea in curand ca ceea ce spun este adevarat.
Cu fiecare luna si cu fiecare saptamana.
Am vorbit cu Domnul si El mi-a spus ca sunt o binecuvantare pt voi toti si ca niciunul nu meritati aceasta binecuvantare.
Ca si Pavel “am auzit cuvinte de nespus, pe care nu se cuvine omului sa le graiasca”.(IICorinteni 12:4)
Ca si lui Pavel Domnul mi-a spus si mie: "Iti este de ajuns harul meu caci puterea Mea se desavarseste in slabiciune.” (IICorinteni 12:9)
Stiu ca  nu suportati sa auziti ce doreste Dumnezeu deoarece aveati in plan sa mintiti in continuare, sa manipualti in continuare, sa furati in continuare, sa obtineti controlul intregii lumi pe calea armelor si poate apoi chiar sa o microcipati, de ce nu…
Dar prin misiunea pe care o am , eu voi primi mantuire si voi judecata daca nu veti asculta ca sa va mantuiti si voi impreuna cu mine.
Cu sangele martirilor lui Hristos regate au pierit si au fost sterse de pe fata Pamantului.
Am dovedit ca sunt un bun consilier si in materie de razboi si politica.
Daca Rusia ma asculta nu murea nici un rus in ultima vreme…
Cu luni de zile inainte Domnul prin mine a insistat ca Rusia sa ramana in granitele ei…
A vorbit despre orgoliu.
Cine ar putea sa aiba dreptate in fata mea?
Oare cei orbi si nenascuti spiritual pe care Hristos ii numeste morti?(“Lasa mortii sa-si ingroape mortii…”) 
Dumnezeu priveste in sufletele voastre si atitudinea fata de mine va fi considerata atitudine fata de El si Imparatia Lui.
Asa cum avionul cu chinezi a cazut atunci cand acestia au hotarat sa darame acea imensa catedrala construita cu milioane de dolari asa si voi va veti judeca atunci cand in interiorul vostru veti lua decizia nepotrivita fata de Hristos din care fac parte si eu.
Dar nu v-am spus ca o sa aduc pe Hristos pe Pamant?
L-am adus si El mi-a dat intreg Pamantul!
Traim cu toti o mare aventura spirituala!
Ascultati-ma deoarece Dumnezeu a inconjurat pamantul cu zeci de mii de ingeri si El stie exact ce si cum veti face cu mult inainte de a va trece voua prin cap gandul actiunii.
Dar nu v-am spus ca voi deveni apostol al lui Hristos?
Vi se pare ca as fi neserios in efortul meu spiritual?
Sau poate nehotarat?
Sau poate vi se pare ca hristos nu va elibera tara mea de mincinosi, manipulatori si hoti?
Sau nu va elibera Pamantul de cei ucigasi si cei care urasc pe Dumnezeu?
Ba pe toate acestea le va face si inca multe altele.
Raportati-va la mine ca la hristos si tot binele va veni peste voi.
Cred ca am spus tot ce trebuia sa spun.
Vreti razboi?
Daca vreti razboiul atunci acesta va fi declansat impotriva acelora care isi ucid semenii si care darama biserici…
Acestia au un an de gratie pana in februarie anul viitor.
Cand va incepe noul an chinezesc anul lor de gratie sa va incheia.
Nu se cade ca crestinii sa omoare crestini si nici ca rusii sa ucida ukrainieni, deci cum sa fie razboi aici?
Insa se cade sa eliberam pe aceia care sunt omorati fara vina si pe aceia care nu sunt lasati sa se inchine lui hristos!
Sa-i lasam pana la anul sa-si vina in fire pe acestia…
Sa laudam pe Dumnezeu ca a coborat la noi si pe pamant asa dupa cum a promis, iata cu adevarat se intoarce!
Glorie Lui deoarece se intoarce si Noul Ierusalim coboara din cer odata cu El! 
Glorie Tie Doamne Iisus Hristoase! Iti multumesc ca te folosesti de mine care sunt o unealta nevrednica si pacatoasa! Faca-se voia Ta sfanta acum si in eternitate!   
17. Şi văzându-L, I s-au închinat, ei care se îndoiseră.
18. Şi apropiindu-Se Iisus, le-a vorbit lor, zicând: Datu-Mi-s-a toată puterea, în cer şi pe pământ.
19. Drept aceea, mergând, învăţaţi toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh,
20. Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă, şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin.
Matei 28

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu