15 mai 2014

Credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine



Oare se mai indoieste cineva ca Hristos a sustinut pe Basescu si il sustine?
Tot ce am spus a fost bun si cei care nu au ascultat au cazut in judecata lui Dumnezeu care nu este altceva decat ardere de karma. Daca nu vrei sa asculti Dumnezeu va cauta sa vada cu ce ii esti dator si iti va atrage astfel atentia…
Sigur, multi inca nu asculta, dar cata vreme vor mai putea ca ei sa spuna altceva decat spun eu?
Zadarnica este speranta lor si contradictorie atitudinea.
Sfatul meu este mai puternic si mai efficient decat o armata.
Iata am spus cu luni inainte Rusiei sa stea in granitele ei pt ca este si asa prea mare si Dumnezeu nu doreste sa fie mai mare decat este…
Acum mor o gramada de rusi pt orgoliul celor de la Kremlin.
Am vorbit si de orgoliul.
Am dat citate in care Domnul spunea ca numai orgoliul este cauza oricarui razboi.
Cati rusi trebuie sa mai moara pt orgoliul celor de la Kremlin?
Acestor semi barbari de la Kremlin?
Nebunilor, bombarbdati pe cei care darama biserici si ucid oameni nu pe fratii in Ortodoxie pe care atat o fluturati altfel.
Daca confratii vostri chinezi nu se vor pocai si nu vor da libertate religioasa mai intelept ezte pt rusi sa se alieze cu europenii pt inceput.
Este adevarat ca masoneria face ravagii prin europa si america insa nu vad cu ce sunt mai buni rusii si chinezii.
Nu trebuie sa fac profetii in mod constient, nu trebuie sa fac nimic in mod constient.
Dar stiu ca Dumnezeu este cu mine si ca prezenta Lui este o binecuvantare si este Mantuitoare.
Nu trebuie sa fiu desavarsit ca sa fiu instrument al lui Dumnezeu.
Mesajul divin este independent de desavarsirea mea eu insumi fiind pe cale, pe drumul spre desavarsire.
Garantez tuturor celor care au avut de face cu mine ca vor simti prezenta lui Dumnezeu intr-un fel sau altul, dupa cum s-au raportat la mine.
Tot ce am am de la Dumnezeu.
Daca cineva ma urmeaza, verificati, Hristos s-a dus inainte la acela si l-a chemat la ascultare de mine…
Oare nu orice apostol a avut destui ucenici si prin el s-au mantuit multi?
Oare voi fi mai prejos decat apostolii pe pamant si in cer?
De aceea toti cei care ma urmeaza se vor mantui.
Iar semnul mantuirii este iubirea care o simt pt mine si pt Iisus care se va amplifica daca este insotita de ascultare, de bunavointa, de rugaciuni pt mine si mai ales de ajutor direct pt mine.
Nu spune Iisus f clar ca oricine primeste un ucenic si un slujitor al Lui, pe El il primeste?
Si cine primeste pe El primeste pe Tatal?
Fiti deci optimisti pt ca daca sunteti fericiti cu mine acum, cu atat mai mult in Imparatia lui Dumnezeu unde va veti continua misiunea de pe Pamant.
Adevarat, veti straluci asupra multor planete si sisteme solare si veti calauzi pe cei care le locuiesc…
Si veti vedea ca nicaieri nu este mai bine decat acolo unde Dumnezeu v-a pus, adica langa mine…
Oare nu voi pleca incarcat din aceasta lume cu mii de suflete salvate?
Oare nu a inceput deja procesul mantuirii pt destui?
Oare nu a facut Dumnezeu in asa fel incat acest cuvant sa se auda de la un capat al pamantului la altul? 
Cine ma vede vede pe Hristos si cine ma primeste pe El il primeste.
Si stiu ca nu ati dori sa va duceti dupa nimeni altcineva deoarece aici sunteti chemati de Dumnezeu si aici e darul si binecuvantarea voastra.
Purtati-ma deci pt ca eu sunt crucea mantuirii voastre.
Orice manturie se obtine cu sacrificii mai mari sau mai mici.
Faceti sacrificiul ascultarii de mine si Dumnezeu ne va binecuvanta pe toti.
Pe voi va va binecuvanta pt mine iar pe mine pt voi si pt El.
Eu sunt salvare si binecuvantare, lumina, intelegere, binecuvantare, superioritate, bucurie, intelepciune, inspiratie.
PS: Oare da Dumnezeu atata ploaie pt ca astia iar au pus la cale vreun plan de a fura voturi?
Ati vazut in ce mod minunat a inceput Dumnezeu Campania electorala? Le-a dat inundatii cu dedicatie ca sa-i avertzieze sa nu mai fure voturi…
Se pare ca nu sunt dispusi sa asculte… 
Daca nu veti asculta, o sa va dea Dumnezeu de o sa va zapaceasca... Totul o sa culmineze cu Potopul...
1. Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine.
2. În casa Tatălui Meu multe locaşuri sunt. Iar de nu, v-aş fi spus. Mă duc să vă gătesc loc.
3. Şi dacă Mă voi duce şi vă voi găti loc, iarăşi voi veni şi vă voi lua la Mine, ca să fiţi şi voi unde sunt Eu.
4. Şi unde Mă duc Eu, voi ştiţi şi ştiţi şi calea.
Ioan 14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu