5 mai 2014

Ingerul doar vesteste...



Eu doar vestesc. Eu anunt care e voia lui Dumnezeu.
Nu ma priveste pe mine daca ascultati sau nu.
Daca veti asculta Domnul va vede si vine la voi.
Daca nu, e intre voi si El…
Poate va va ierta o data sau de doua ori dar apoi va va lasa singuri daca nu ascultati.
Este f bine ca si voi aveti planurile voastre.
Eu v-am anuntat care e planul lui Dumnezeu.
Nu e treaba mea ce faceti voi.
Treaba mea e sa anunt.
Va anunt ca voia lui Dumnezeu este asa cum spun eu.
Va anunt ca Domnul vrea politicieni care nu sunt inregimentati in masonerie. Politicieni care nu fura, care sunt dispusi sa lucreze pt tara si nu pt ei. Politicieni care se multumesc cu salariul.
Orice orb poate sa vada ca acest fel de politicieni nu sunt in PSD.
Vi se pare imposibil sa existe astfel de politicieni?
Va spun ca asa va fi, in curand.   
Daca ascultati bine, daca nu, e treaba voastra.
Lucrurile vor curge asa cum vrea Dumnezeu.
Iata El a anuntat déjà in profetii cum vrea.
Eu mi-am facut datoria si anume sa va anunt care e voia lui Dumnezeu.
Cine nu e cu El e impotriva Lui! Asa spune El!
Oare nu vede El in fiecare zi ce se intampla pe Pamant?
Nu este El Domnul, Cel care conduce?
Credeati ca o sa ma cert cu voi daca nu ascultati?
Eu v-am spus doar ce vrea Dumnezeu, daca vreti sa pricepeti si sa ascultati, bine, daca nu stie El Dumnezeu cum sa va invete.
Nu basescu va alearga ci mania lui Dumnezeu pt faptele voastre din ultimii 24 de ani.
Spun inca odata: mania lui Dumnezeu va alearga…
Cu fiecare zi nu faceti decat sa confirmati ce se spune rau despre voi. Ba lucrurile stau cu mult mai rau decat se spune.
De parca cineva a asteptat ceva bun de la acest psd.  
Si asa cu orice putere de pe Pamant.
Pamantul se invarte si maine va voi aminti ca v-am spus dinainte ce va fi.
Maine va voi aminti ca astazi v-am spus care e voia lui Dumnezeu pe care voi nici prin gand nu v-a trecut sa o ascultati.
Nu se termina cu basescu!
In numele Domnului va spun ca Basescu e numai inceputul!
Iata v-am spus ce trebuie sa stiti.
Nu uitati de karma…
Tot ce astazi faceti, maine se va intoarce la voi…
Absolut tot ce faceti astazi veti trage maine.
Daca faceti bine, bine veti gasi maine, iar daca faceti altceva, altceva veti gasi maine.  
6. Iată este scris înaintea Mea: "Nu voi tăcea până ce nu voi răsplăti
7. Fărădelegile voastre şi fărădelegile părinţilor voştri laolaltă, - zice Domnul - ale celor care au adus jertfă de tămâie pe munţi şi pe dealuri şi au râs de Mine. Eu îi voi răsplăti după faptele lor şi cu măsură plină.
Isaia 65

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu