19 mai 2014

O noua Viziune: am fost Impartasit de Fecioara



Cred ca toata lumea stie ca fecioara este evident un discipol al Domnului chiar daca este mama trupului Sau fizic.
Ii este fiica din punct de vedere spiritual.
El Insusi cand vorbeste despre ea specifica foarte limpede intotdeauna: ”mama trupului meu fizic”.
Fecioara se raporteaza la Hristos ca la Insusi Dumnezeu, ca la Dumnezeu ce a luat forma, ca la forma vizibila lui Dumnezeu.
Asemenea tuturor apostolilor si tuturor discipolilor lui Hristos.
Ma bucur ca imi dati prilejul sa va dau din cand in cand cate un bobarnac spiritual prin astfel de revelatii care sa va ajute sa va treziti si sa nu va imaginati ca ati fi cine stie ce…
Incet incet locul bisericilor va fi luat de scolile spirituale…
Apropo de asta, astazi Fecioara a venit la mine, in timpul meditatiei, si m-a impartasit…
Asemenea preotilor catolici mi-a oferit acea impartasanie rotunda si alba si mi-a spus “Trupul si sangele…”
Nu stiu daca aceasta viziune are legatura cu refuzul bisericii catolice de a hirotoni si femei…
Sa stiti ca Hristos le hirotoneste singur.
Sunt femei care au clarvedere si kundalini trezit si stari de Samadhi si discipoli…
Nu sunt eu papa al tuturor religiilor?
Nu m-a ridicat Domnul deasupra lumii si vorbeste prin mine?
Nu vreau sa trag concluzii asupra acestei viziuni, fiecare sa traga ce concluzie vrea…
Personal as vrea sa existe o astfel de ostie, sau cum ii spune, care sa o reprezinte si pe Fecioara…
Nu ar fi extrem de placut sa poti spune:M-am impartasit cu trupul si sangele Fecioarei?:)
 Fecioara nu este in afara lui Hristos si diferita de El, este o biserica ce tine de marea catedrala numita Hristos.
Oare nu vin si eu tot din cer?
Oare nu m-am unit cu Dumnezeu inca din viata anterioara si mai inainte nu am coborat dintr-o forma celebra a Marelui Dumnezeu?
Daca Dumnezeu e atat de bun incat vrea sa ma ridice iarasi in cer il voi refuza?
Nu ci ma voi stradui sa ma desavarsesc insa dupa Adevar si dupa Cer si nu dupa vreo biserica.
Deci voi ma veti invata si judeca pe mine sau eu pe voi?
Nu ne-a adus Dumnezeu fata in fata sa invatam unii de la altii dar mai ales voi de la mine ceea ce inca nu stiti? 
PS: I-am consacrat ei ziua de astazi si meditatia si efortul spiritual.
PS: Mi-am dorit sa ma impartasesc si eu odata asemenea catolicilor, iata ca s-a realizat dorinta mea :)
PS: E foarte blanda si smerita si pura. Reproseaza cu voce foarte calda... Slava Domnului, la cat de pacatos sunt eu, asta mai lipsea, sa se rasteasca la mine... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu