15 mai 2014

Sa nu-l uitam pe Dan Diaconescu



Sa nu uitam de Dan Diaconescu.
Dan Diaconescu candideaza impreuna cu Partidul Poporului la aceste alegeri euro-parlamentare.
Ii suntem datori lui DD sa il ajutam in aceasta perioada grea.
5 ani in parlamentul European i-ar rinde f bine si lui si tarii noastre.
Sunt 32 de candidati.
Ceea ce inseamna ca un candidat poate fi ales cu 3,3% voturi.
Partidul Poporului – Dan Diaconescu a avut la ultimele alegeri 15%.
DD trebuie sa castige lejer un loc in Parlamentul European.
Sper ca si PNTCD sa ia minimul necesar ca sa il trimita macar pe primul candidat in parlamentul European, adica pe Aurelian Pavelescu.
Dupa primul sondaj am vazut ca si Miscarea Populara trimite cel putin trei candidati in Parlamentul european daca nu 4. Minunat dearece acest baconski este f pretios pt tara si merita un mandat acolo...
Deci sa ne rugam Domnului ca acestia trei, Baconski, DD si Pavelescu sa ajunga sa fe parlamentari europeni.
Acesti oameni au luptat f mult pt tara in ultimii ani si merita pe deplin sa mearga acolo.
Dar DD chiar are nevoie de asta. 
In mod normal trebuie sa mearga si inca cu cel putin sefa partidului.
Sa nu-l uitam pe DD si sa militam pt intoarcerea OTV-ului. 
OTV este deja specific national.
Lumea, Viata este o Oglinda... 
Hai, danee pe ei si data viitoare fi mai inspirat si asculta de cei si mai inspirati...
:) 
Sa le tinem pumnii si sa ne rugam pt ei... 
Sa ne amintim ca data trecuta am ajutam pe Becali sa intre in Parlamentul European si l-am scapat de la belea...
Data trecuta am bagat pe Vadim si pe Becali in PE. 
Se pare ca beleaua era in karma lui deoarece l-a ajuns pana la urma...
A se vedea ca eu aici i-am dat sfatul cel bun, daca ma asculta scapa...
Am inteles ca si Romania Mare candideaza dar nu s-au hotarat inca cine e seful: Vadim sau Funar?
Pana la urma e indreptatit si Funar sa fie sef deoarece a avut un partid f frumos: PUNR - Partidul Unitatii Nationale Romane. 
Si a facut lucruri minunate in Cluj.
Hai cu baietii, hai ca avem ce vota! 
Oameni buni promovati-ma, multe destine ar fi fost salvate daca ascultau de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu