4 mai 2014

Semnele Domnului



Observam ca Domnul ne arata pas cu pas pacatele ce duc la judecata binemeritata a lumii.
Desigur ca Dumnezeu are grija ca oamenii sa isi produca singuri acest sfarsit dupa ce El i-a si avertizat in prealabil. Pt ca in esenta nu este vorba de altceva decat de ardere de karma.
Iata am aflat lucruri nestiute despre karma evreilor; am aflat ca Pamantul este viu si relatia cu el poate produce karma.
Am aflat ca pe pamant lucrurile nu stau cu mult diferit fata de acum 2000 de ani. Profetii sunt la fel prigoniti si omorati iar cei doi martori vor avea aceeasi soarta.
Fratii kenedy, Martin Luther K.jr., John lenon, Osho, M. Jackson, in mod suspect cei care se opun sistemului American au un sfarsit f trist.
Si sunt mii si mii pe langa acestia…
Nu spun ca aia care se opun sistemului rusesc sau chinez au o soarta mai buna…
Iata in prezent Domnul ne arata multe altele care contravin vointei Lui.
Domnul vrea ca omul sa fie liber si nu doreste ca omul sa urmareasca omul.
Armata planetara va reduce efectivele militare si securiste ale planetei cu cel putin 75%.
Iar acest lucru este pe placul lui Dumnezeu.
Iata inca un motiv divin pt uniune planetara.
Dar desigur trebuie facuta de toata planeta si nu doar de americani.
De aceea Dumnezeu sustine si Brics.
Din confruntarea celor doua puteri planetare trebuie sa castige Democratia si pamanteanul.
O armata ce se afla in mainile intregii planete este cu mult mai buna decat armatele din prezent.
Fiecare zi este o minunata lectie si Dumnezeu ne arata ca suntem pe Cale.
Daca planeta va asculta de mine, asemenea altui corabier destoinic(:)), o voi conduce prin apele involburate spre malul vointei divine.
Vezi relatia, Tara – corabier,  Basescu(corabierul) omul ales de Dumnezeu care sa ne scape de nenorocirile numite talharie a statului sau masonerie.   
Daca lumea nu va asculta va trebui sa spunem Goodbye blue sky dupa cum vedem si in urmatorul clip f inspirat.
Dumnezeu face nenumarate semne.
Eu sunt cel care incearca sa le desluseasca.
Unele sunt infricosatoare.
Mi-a placut f mult cum Domnul a dat inundatii in Teleorman in prima zi de campanie electorala…
Ce vrei frate un avertisment mai mare?
Eu sunt al Domnului, darul Lui, comoara tarii si a lumii.
Lacrima de compasiune a divinitatii…
Unde poate sa duca incapatanarea si neascultarea, lupta impotriva vointei lui Dumnezeu?
Eu sunt Binele si eliberarea de prejudecati si dogme false…
Eu sunt Libertate, Iubire, Pace, Frumusete, Implinire, Zbor, Iisus Hristos, traditie sirituala multimilenara, cerul si pamantul cel nou!
Sunteti dispusi sa ascultati in ultima clipa?
Sau Dumnezeu va continua cu semne infricosatoare mai mari sau mai mici?
Nu vreti sa stati in ascultare si binecuvantarea fata de El?
Sunteti liberi sa faceti ce vreti pt ca va incadrati la versetul 11, cap 22 Apocalipsa.
Adevarat va spun ca nu stiti ce a venit peste lume!
Ultimul avertisment dinainte purificarii finale prin ardere de karma.
Ei cred ca se elibereaza dar mai rau se judeca.
Nu va puteti elibera decat ascultand de mine.
Doar eu sunt salvare ceilalti sunt judecata.
Eu sunt slavare pt oricine, indiferent de cat de bun sau rau este.
Singura conditie este sa ascultati.
Cine lupta impotriva salvarii, sa-i fie de bine.
Si eu sunt un simplu lucrator si slujitor pe care domnul il ridica pt Gloria Lui.
Nu pe Iisus Hristos il asteptati?
Ascultati-L daca a venit si va vorbeste.
Oricine imi face mie un bine Domnului ii face .
Si oricine ma persecuta si ma prigoneste pe Domnul il peresecuta si il prigoneste.
V-am spus, deci sunteti liberi sa va judecati in continuare daca nu vreti sa ascultati.
Pt cine am dat sfatul cel rau?
Sunt unii care cred ca ar fi fost mai bine altfel.
Dar Domnul spune ca pt mine i-a salvat…
Pt cuvantul meu…
Se va face cum spun eu.
Nu in sensul ca va ajunge Presedinte cine spun eu sau la putere cine spun ci in sensul ca daca nu va ajunge cine doreste Dumnezeu va fi tot mai rau pana ce natiunea va invata sa voteze si sa asculte de Dumnezeu…
Domnul a dat natiunii sugestiile cele bune. Merkel ne-a tot vizitat, PPE a facut congres aici…
Daca talharii si banditii lupta impotriva si a nemtilor si a americanilor, drept este ca Dumnezeu sa ii judece.
Drept este ce face Dumnezeu!
Ortodoxia e 10% in prezent dar daca va aratati atat de neascultatori pe cat am vazut procentul o sa scada in loc sa creasca.
Daca veti mai injura mult pe toti ceilalti la un loc fie ca vorbim de biserici crestine sau religii, Dumnezeu o sa intoarca degraba acestea infierari pe care nu va opriti sa le faceti.
Dumnezeu prefera niste musulmani care nu injura pe nimeni decat niste crestini care blestema neincetat pe ceilalti.
Oare Hristos pune anathema pe celelalte biserici sau Satana?
Deci slujiti voi lui Hristos sau satanei cand atat va luptati cu celelalte bsierici sau religii?
V-am tot spus dar daca nu vreti sa pricepeti.
Ramaneti deci in judecata lui Dumenzeu.
Pt ca chevroniada abia a inceput…
O sa va dea Domnul pt neascultarea voastra…Va spun ca o sa va dea altele cu mult mai grele.
Si voua si intregului pamant.
Cine e dispus sa asculte?
Ati vrut uniune planetara? Domnul a trimis slujitori care sa faca asta…
Sper ca nu v-ati razgandit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu