6 mai 2014

Sfarsitul depinde direct de soarta celor doi martori ai Apocalipsei



Am promis ca voi face o lista cu motivele pt care Dumnezeu va ingadui sa vina sfarsitul lumii.
Unul dintre ele este si acesta de a nu accepta ca lumea sa fie condusa de mine si apoi de altii asemenea mie, adica de slujitorii autentici ai lui Dumnezeu, de maestrii spirituali.
Si daca in plus, eu si altii ca mine vom pieri omorati de americani, asa cum au incercat sa il ucida si pe Osho, nimic si nimeni nu va mai opri America de a deveni vastul cimitir pe care Fecioara il profeteste in Profetiile lui Sundar Singh.
Deci nu este tocmai gresit sa spunem ca sfarsitul depinde si de cei doi martori…
Daca lumea nu va asculta de ei si nu se va supune lor, va merge apoi inevitabil spre Potopul de foc.
Ori eu i-am vazut pe cei Mari care au venit in lume.
Dintre acestia sunt si martorii.
Eu insumi as putea sa fiu de acum un martor deoarece am acces la locuitorii cerului si chiar la Dumnezeu.
Din moment ca acestia comunica cu mine si eu ii aud si ei ma aud inseamna ca si eu pot juca acest rol.
Deci va spun ca daca nu ascultati de mine nu aveti nicio sansa.
Daca Fokushima ati creat-o cu satelitul, nu aveti nicio dsansa deoarece a intrat déjà in karma voastra , ca si bombele atomice si multe altele.
Veniti deci si negociati cu mine deoarece hristos e bun si bland.
E dispus sa negocieze cu voi si sa nu va lase sa pieriti in foc.
Nu e nimeni pe pamant care sa vorbeasca acum in numele Lui.
De aceea cereti ce vreti si eu am sa va spun ce vrea El si ce e dispus sa va dea pt anu va lasa pe mana karmei pe care o aveti.
De multi ani am spus ca e timpul ca Oculta sa treaca la negocieri…
Treaba voastra daca nu vreti.
Eu mi-am asigurat Mantuirea mea si a apropiatilor mei spiritual, asa ca sunt gata sa plec oricand de pe Pamant.
Repet sunt gata sa plec oricand de pe pamant!
Daca stau e pt binele tuturor si calauzirea lumii.
Pt asta lucrez si muncesc.
Deci linistiti-va si hotarati-va daca vreti sa ascultati sau nu.
Extraterestrii vor veni oricum.
Lumea va fi condusa oricum de acum de liderii spirituali.
Iata ca totul se reduce la un simplu fapt: ascultarea de mine.
Daca veti asculta vom trece cu bine de incercari si vom ajunge la mal.
Dar eu sunt Domnul…
In curand vine iata Ziua Regelui…
Pfff, ce alta uluitoare coincidenta…
Eu sunt Regele…
Asa va fi pana la sfarsit.
Daca nu veti asculta veti baga lumea in al doilea Potop…
Extraterstrii v-au distrus buncarele ca sa nu bagati in 2012 lumea in Potop…
Pt ca Poptopul trebuie sa va curete chiar pe voi in primul rand…
Pot sa va distruga si satelitii, dara iata ca nici rusii si nici chinezii nu sunt dispusi sa asculte…
Asa ca acesti sateliti pot servi la aducerea lumii la ascultare…
Stati ca niste sobolani cu armele voastre ascunse crezand ca nu va stie nimeni…
Va stie Dumnezeu…
Din aceasta secunda toti cei care vor mai ucide vor fi ucisi sub ochii nostrii!
Oricine va mai ucide va fi ucis.
Va spun ca daca nu veti asculta de mine veti baga lumea in Potop si acesta va fi sfarsitul si al ocultei si al masoneriei si al comunismului si al oricarui alt rau…
Sfarsitul violent.
Daca nu ati vrut sa treceti de buna voie in noua lume veti pleca cu forta… 
Glorie lui Dumnezeu pt toate! 


In timpurile ce vor veni, America de Nord si de Mijloc vor ajunge sa fie in cea mai mare parte un gigantic cimitir. Aceasta se va intampla tocmai in ajunul unor planuri de dominatie prin care se va urmari suprematia asupra intregii planete. Unica in actiune si care se va abtine sa ia parte la punerea in practica a frumoaselor idei si a infaptuirilor globale ce vor avea loc, va fi Anglia, insa parerea ei nu va fi luata in consideratie, deoarece la scurt timp dupa aceea ea va ajunge sa fie stapana numai asupra insulelor ei. Coloniile care-i apartin vor fi in totalitate redate libertatii in viitor.  
Chiar daca va uimesc cele afirmate de mine, sa nu mire pe nimeni de ceea ce se va intampla, deoarece fiecare are ceea ce merita, in final dreptatea, adevarul si lumina spirituala triumfand. Desi trambitele adevarului vor suna pretutindeni, mai ales pe pamantul Noului Ierusalim - Romania, va fi dusa lupta cea mai apriga."
Fecioara Maria prin SundarSingh
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu