31 mai 2014

Suntem cu totii in palma lui dumnezeu. Foarte important!



Suntem cu totii in palma lui dumnezeu.
Acest lucru este f important. De aceea am spus sa fiti f atenti ce faceti in aceste momente, ce atitudine aveti la modul general.
Dumnezeu va vorbeste prin mine.
Atitudinea fata de mine conteaza in contextul in care suntem cu totii in imediata apropiere a lui Dumnezeu.
Ceilalti sunt cu totii la o anumita departare, Dumnezeu nu e cu ochii pe ei, dar pe noi este.
Si daca ce faceti nu ii place va face semne.
Nu eu va raspund la atitudini in vreun fel ci El.
Daca nu ii place atitudinea voastra, daca nu va comportati fata de mine ca fata de un adevarat frate, atunci El va face semne pt voi.
Este insotit de slujitori f mari pe care i-a postat langa noi…
De aceea am spus ca s-a intors…
Daca sunteti fatarnici, farisei, ipocriti, daca nu aveti cele mai curate ganduri si cea mai pura iubire s-ar putea sa primiti atentionari.
Iata acum stiti tot ce trebuie sa stiti.
Adevarate sunt toate acestea.
Nu de la mine vorbesc.
Deci cum as putea sa spun de la mine: Am trecut la conducerea lumii, sau eu sunt adevaratul papa, sau toti cei care ma iubesc se vor mantui?
In contextul in care Dumnezeu este cu noi acestea sunt adevarate.
El vorbeste prin mine si are in vedere un plan etern pt noi toti.
Deci, nu numai pe voi v-a luat in palma ci si pe marii lideri politici. Pe Putin , pe Obama, pe Merkel…
El a vorbit prin mine acestora si tuturor.
De aceea nu am glumit cand am spus ca Dumnezeu face semne Americii in directa legatura cu gandurile lui Obama sau Kerry…
De aceea spun, aveti grija de atitudinea care o aveti fata de mine, in acest context in care cu totii suntem in palma lui Dumnezeu.
Daca veti tine cont de ce spun, binecuvantarea Dumnezeului tuturor dumnezeilor va veni peste voi si peste natiunile voastre.
In zece ani veti face cu tarile voastre ce n-ati fi facut altfel intr-un secol.
De aceea spun profitati si cititi ma ca pe o scriptura.
Daca aveti nelamuriri cereti detalii suplimentare.
Si va spun ca Dumnezeu vi le va da inainte sa le cereti…
Temele importante le reiau…
Cum as purtea sa spun eu de la mine: Eu sunt mai puternic decat o armata…
E absurd…
El, spune prin mine…
Eu altfel sunt un om aproape obisnuit, ceva mai pur si mai intarit de lumina lui Dumnezeu.
Cum as putea sa spun de la mine ca papa trebuie sa asculte de mine?
El se joaca cu voi si va face semne.

Vedeti, cand un om il gaseste pe Dumnezeu, il gaseste si pt toti cei din jurul lui…
Dar aceasta gasire face parte din planul lui Dumnezeu…
Spre surpirza mea cadeti cu totii la teste, mintind, fiind fatarnici, lipsiti de umilinta, neascultatori, plini de orgoliu.
Nu mai mintiti deoarece sunteti in fata Dumnezeului Eternitatii.
Nu exista motive sa mintiti in fata Lui, niciunul…
Nu adoptati ganduri neghioabe in fata Lui…
Ce faceti voi chiar acum fata de aproapele vostru?
Va place ce faceti?
Vi se va face negresit.
Nu-l dezamagiti pe Dumnezeu.
Este sansa vietii voastre sa va mantuiti acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu