9 mai 2014

Tot despre avionul cu chinezi



Uluitoarele legaturi , coincidente si revelatii continua.
Se apre ca sunt citit si de chinezi…
Incredibil dar viziunea si mesajul de la Dumnezeu cu epistolele sfantului Petru au legatura cu chinezii…
Pt ca este posibil ca aceasta ultima biserica sau catedrala ce era, sa fi fost daramata special ca replica pt mesajul meu de aici…
Ori, Domnul a dat si El o replica instantanee inca de atunci, fara stirea mea evident…
Nu v-am spus ca sunt portavocea Lui?
Chinezii precum spune si Petru in epistola a doua si-au spus:
3. Întâi, trebuie să ştiţi că, în zilele cele de apoi, vor veni, cu batjocură, batjocoritori care vor umbla după poftele lor,
4. Şi vor zice: Unde este făgăduinţa venirii Lui? Că de când au adormit părinţii, toate aşa rămân, ca de la începutul făpturii.
IIPetru 3
Se pare ca particip si eu eu cu micul meu blog la intarirea credintei in Hristos a autoritatilor chineze…
Daca cele spuse in textul anterior se adeveresc, banuiesc ca elitele partidului comunist chinez se vor converti de acum…
Deci Domnul lucreaza in spatele meu, v-am spus, ca a venit impreuna cu zeci de mii de ingeri si a inconjurat pamantul.
Si cei care se intreaba unde e Hristos, le raspunde instantaneu, mai ales daca acestia isi ucid fratii sau darama biserici…
Domnul s-a intors si a preluat fraiele Pamantului!
Se pare ca este adevarat deoarece insoteste cuvantul meu cu semne si minuni…
Cuvantul meu este Cuvantul Lui.
Scriu exclusiv la Inspiratie.
Glorie Tie Doamne, glorie Tie pt ca te-ai intors!  
Concluzie: Ascultati-ma si nu provocati pe Dumnezeu!
La multi am strigat si ce am strigat s-a adeverit a fi adevarat.
Nu este nevoie sa va pedepasca El ci va va lasa pe mana satanei dupa cum am mai spus…
Iata Domnul Dumnezeu a venit la mine acum doua zile pt ca se pare ca este in dialog direct si cu chinezii si cu rusii si cu americanii…
Domnul Dumnezeu va vorbeste…
Acceptati calauzirea Lui.
Chinezii sa se infrateasca cu japonezii si impreuna sa realizeze Uniunea Asiatica dupa modelul UE.
Japonezii ii vor ajuta f mult sa se democratizeze.
Wow, parca incep sa se lege.
Deci, aceasta ultima catedrala nu a fost daramata asemenea celorlalte ci a fost daramata ca replica pt cel care spune ca Iisus s-a intors si vorbeste.
Iata si-au spus chinezii noi darmam biserici si nu exista nici un Hristos.
Asa si-au spus si astia de la noi: Noi injuram pe Basescu si mintim si manipulam tara cu Antenele pt ca nu are cum sa il sustina Hristos tocmai pe Basescu…
Ave mie, prin gratia lui Dumnezeu am devenit cu adevarat portavoce a Lui.
Glorie Tie Doamne, daca granele sunt coapte sa seceram si sa treieram si sa salvam pamantul de la Potop!
Wow, deci wow, incredibil!  
PS: Este posibil ca chinezii sa-si fi daramat singuri avionul cu ordinul de demolare a Catedralei!
Atentie deci Hristos umbla pe Pamant in aceste zile.
Si priveste cu atentie ce se afla in mintea si sufletele marilor lideri! Si le raspunde dupa propriile sentimente ganduri si fapte... 
O alta concluzie pt chinezi: Incetati imediat sa mai ucideti pe fratii vostri si sa mai daramati biserici! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu