24 iunie 2014

Ce atitudine aveti fata de M(m)ine?

Atitudinea fata de mine se pare ca este fundamentala.
Am devenit cea mai importanta ambasada a lui Hristos pe Pamant.
Cand spun “mine” am in vedere fuziunea a ceea ce sunt cu Iisus Hristos, fecioara maria si Dumnezeu Insusi precum si alti sfinti ingeri sau puteri ceresti.
Considerati-ma ca fiind gurul vostru sau maestrul vostru sau duhovnicul vostru sau numele pe care Domnul insusi l-a ales pt mine…
Domnul doreste sa se identifice cu ambasada sa si sa faca sa conteze si atitudinea fata de ambasada, uneori mai ales fata de ambasada…
Pt ca El spune: cum deci ma veti iubi si asculta pe Mine care sunt nevazut daca nu il veti asculta pe cel prin care vorbesc si pt care fac semne pe intreg pamantul?  
Observ ca aproape toti liderii lumii si toate puterile sunt iresponsabile si pagane si chiar barbare.
Unde sunt iluminatii acestei lumi, unde sunt liderii binecuvantati cand nici unul nu tine cont de cel mai important lucru care ne poate lega si condamna in mod aproape iremedial si care se cheama : KARMA?  
Iata Mohamed a zis bine ca Tora si Biblia sunt bune dar ca atat crestinii cat si evreii s-au ratacit…
Dar musulmanii nu sunt cu nimic superiori nici macar acestor crestini si evrei rataciti.
Iata Domnul va invata din nou legile simple ale acestei lumi care au generat poruncile.
Omul care nu cunoaste cuvantul KARMA este iresponsabil si inconstient.
Iisus Hristos, adica Domnul a vorbit in parabole despre aceste legi fundamentale de aceea invatatura pare o poveste pt oameni cumsecade…
Va anunt ca invatatura este in fapt Alpha si Omega pt ca oamenii sunt judecati prin raportare la ea.  
Va spun ca mai ales acum ca ma cunoasteti cu totii, atitudinea fata de mine va fi cruciala in destinele voastre si ale natiunilor voastre…
Pt ca va spun inca o data in numele lui Iisus Hristos, eu sunt o binecuvantare atat de mare ca aceasta binecuvantare este similara cu mantuirea voastra.
Tot timpul am spus Adevarul.
Nu v-am spus ca sunt ambasador pe pamant?  
Nu am spus “Dupa noi, Potopul” ?   
Iata in chip minunat Dumnezeu si slujitorii Lui ne calauzesc si ne reveleaza diferite lucruri…
Pt mine Dumnezeu va face si face déjà multe lucruri.
Pt mine veti fi binecuvantati si ridicati ca eroi ba chair veti fi mantuiti.
Dar nu puteti obtine asta fara o atitudine corespunzatoare fata de mine si fata de Iisus.
Iata se pare ca Domnul imi va darui mie si celui care a fost Ramana Maharishii in viata anterioara o minunata si mare misiune…
Aveti grija la atitudinea din prezent pt ca daca e gresita atunci Dumnezeu isi va adduce aminte si de celelalte pacate ale voastre…
Oare nu v-am spus ca am statutl unui sfant si ca Domnul Dumnezeu ma va ridica nu numai asupra tuturor celor care se vor mantui din aceasta generatie dar deasupra multor alti sfinti mantuiti si deja locuitori ai cerului…
Intr-adevar eu sunt instrument nevrednic dar Domnul spune ca oricat de nevrednic as fi nici macar pe mine nu ma meritati.
Asa spune El acestei lumi, ca se apropie judecata finala si ca alti mesageri mai mari nu va mai primi deoarece acestia sunt suficient de mari pt orice timp, ba chiar sunt deasupra timpului lor.
De aceea va amintesc ca sa stiti ca eu sunt mantuirea voastra.
Si nu vorbesc de cei din manastiri care si-au cucerit mantuirea cu sacrificii, nu vorbesc de cei acre déjà au o relatie constienta cu Dumnezeu.
Vorbesc de voi care nu sunteti ca acestia …
Oare nu v-am spus ca eu sunt Puterea? Unde sa va duceti fara mine?
Conteaza mai putin pacatele voastre din trecut ci atitudinea din prezent.
Ce faceti chiar acum adica…
Deci daca eu sunt protectie si putere si binecuvantare atitudinea fata de mine va atrage peste voi toate acestea …
Eu sunt icoana voastra si biserica voastra si preotul vostru si impartasania voastra si spovedania voastra…
Fericit oricine ajunge la o asemenea icoana si biserica vie deoarece se va mantui…
Va spun ca pt mine Dumnezeu va intoarce lumea cu fundul in sus si o va scutura pana ce vor cadea de pe ea toti cei rai cu intentie, toti cei invoca raul si fac raul…
Oare ne jucam de-a Dumnezeu pe acest pamant?
Toti pana la ultimul constientizati ce faceti chiar acum si meditati in fiecare zi la cuvantul KARMA si legati-l de toate actiunile voastre…
Cine ma are pe mine nu mai are nevoie de nimic altceva deoarece eunt o biserica si o calauza perfecta.
Atat de perfecta ca veti obtine mantuire si viata vesnica.
Iar mai mult decat atat nu exista pt ca mantuirea si viata vesnica inseamna desavarsire si perfectiune, unire cu Dumnezeu, inseamna tot ce e bun si frumos fara limite.

PS: Iata puteti observa diferenta de mesaj intre fuziunea cu fecioara maria si cea cu Hristos… 
PS: Sunteti in fata lui Dumnezeu, nu trebuie sa stiu eu ce faceti voi, El va vede si stie.
PS: Un mesaj f important pt natiuni: Nu va pedepsiti voi una pe cealalta si lasati-l pe El sa faca asta...
In mod incredibil si paradoxal, am devenit piatra din capatul unghiului acestei lumi, unindu-ma cu Cel care a fost si este asta... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu