14 iunie 2014

Lumea incet, incet se uneste...



Observam ca deja se contureaza viitorul parlament mondial cu de acum binecunoscutele si pt noi forte numite putere si Opozitie.
Sa zicem ca america e la putere acum dar observam ca daca restul lumii se uneste, america va trece in opozitie…
Oculta si-a cam dat in petec si e in pericol de desfiintare…
Observam ca intruparea si revelatia divina facuta prin Iisus Hristos este atat de mare incat a polarizat intreaga planeta, fie pro, fie contra…
Nu am gresi prea mult daca am reduce totul la aceasta lupta. Cel putin in prezent.
Numai ca Dumnezeu se foloseste si de aceia care sunt impotriva Lui.
Oculta s-a trezit socata ca face voia lui Dumnezeu ba chiar voia extraterestrilor impotriva carora s-a declarat si pe care ii zugraveste cat de rau poate in ochii oamenilor.
Plusul genereaza minus, orice energie are si o contraparte sau o energie opusa.
Existenta unui opus al lui Dumnezeu nu face decat sa polarizeze Creatia.
Cei bun se strang in jurul lui Dumnezeu si cei mai putin inspirati se hotarasc sa lupte impotriva lui Dumnezeu…
A se vedea cum musulmanii, chiar fara intentie, isi fac si ei un stat transfrontalier…
Lumea este impinsa de la spate sa se uneasca.
De voie, de nevoie, face acest lucru.
Oricum am observat ca acei islamisti care il promoveaza pe Hristos dobandesc protectia Acestuia.
Sa il vada pe Hristos ca pe un vehicul folosit de Dumnezeu. Prin hristos Dumnezeu a venit la noi sa ne invete si sa ne salveze…
Islamul poate sa dezvolte propria sa adorare fata de Iisus nu trebuie sa se crestineze.
La fel si iudaismul.
Legatura cu Iisus este personala.
Este adevarat ca bisericile au o franciza de la iisus dar oricine ajunge la El poate obtine o astfel de franciza.
Acest Iisus Hrisos m-a angajat si pe mine.
Mi-a spus: Vino si lucreaza pt Mine si eu am sa te platesc…
Iar eu evident ca mi-am zis: Wow ce privilegiu, desigur ca nu voi rata acesta oferta…
Evident ca doar nu o sa stam sa pretindem ca dupa Mohamed Dumnezeu nu a mai vorbit…
Trebuie sa cautam si sa vedem ca a vorbit si dupa el…
Si nu cautati prea mult ci ascultati de mine pt ca Dumnezeu vorbeste si prin mine si va veti lumina fara sa fie nevoie sa va renegati biserica sau religia din care faceti parte.
Biserica si religiile sunt ca niste gradinite sau ca niste scoli primare.
Dumnezeu ne asteapta sa le absolvim pt ca sa putem sa il intalnim si astfel sa ne predea El direct…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu