20 iunie 2014

Sfaturi pt tarile musulmane si pt intreaga lume

Sfaturi pt tarile musulmane si pt intreaga lume.
In primul rand trebuie sa trecem cu totii de prima porunca divina care este aceasta care spun eu: Sa nu ucizi!
Trebuie abolita definitiv pedeapsa cu moartea.
Orice stat care nu a abolit pedeapsa cu moartea este in parte barbar. Inclusiv America, rusia si china sufera de aceasta caracteristica.
Pt Dumnezeu, fiinta spirituala nu omoara nici macar o musca , cum deci voi ucideti oameni?
Pedeapsa cu moartea si orice razboi trebuiesc definitive interzise.
Dupa incetarea omorarii de oameni trebuie sa nu mai omoram nici animale.
Am spus ca omorarea a zece animale mari echivaleaza cu moartea unui om.
Uciderea animalelor ne face karma si aduce peste noi razboaie si cataclisme.
Bunaoara pe pamant nimeni nu ar trebui sa indrazneasca sa ucida vaci.
Vaca este pt noi o mama ce ne hraneste cu laptele ei.
Eu am crescut cu lapte de vaca.
Este de neconceput sa ucizi vaci pt a le manca.
Sa stiti ca religia mea se cheama Dumnezeu. Eu nu sunt nici crestin si nici hindus, dar in acelasi timp sunt o calauza pt ambele religii.
Iata pseudonimul pe care l-am primit de la Dumnezeu mi se potriveste perfect.
Sistemul Yoga este tehnica pura fiind perfect compatibil cu orice religie.
Asadar degraba umanitatea trebuie sa inceteze sa ucida oameni si apoi animale, mai ales animale mari.
Apoi lumea musulmana trebuie sa abndoneze acel voal care ascunde fata femeii.
Femeia este frumusetea lui Dumnezeu si chipul ei este fact dupa chipul Lui.
Nu aveti voie sa ii acoperiti fata.
Gura ei si ochii si sprancenele ei trebuiesc sa fie o lumina si o mangaiere pt intreaga Umanitate.
Rezolvati aceste douaa problem si astfel lumea nu va va mai considera barbari si salbatici.
Islamul nu e prima religia a lumii si nici macar a doua…
Se poate bate pt locul trei daca doreste…
Promovati sufismul in statele voastre…
Iata trei sfaturi pt tarile musulmane.
PS: Eu sunt mai mare decat orice imam si decat orice autoritate spirituala musulmana si daca ascultati de mine va veti lumina.
Domnul mi-a dat pamantul pe mana si eu sunt primul maestru spiritual planetar din dinastia spirituala ce va urma…
De acum Dumnezeu va conduce din nou Pamantul prin lideri spirituali, pe care astazi ii numim generic “maestrii spirituali”.
Orice stat islamic care are veneratie fata de Iisus Hristos va fi salvat!
Iisus Hristos va steapta sa il descoperiti.

Imamii vostrii sa mediteze impreuna cu voi la acest subiect: Cine este Iisus Hristos?! 
PS!!!: Eu sunt Mahdi ala care uneste lumea :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu