21 iulie 2014

Ati devenit voi insiva mantuitori!

Ati devenit voi insiva mantuitori!
Iata va trimit in lume sa salvati si sa mantuiti!
Spuneti lumii ca numai Iubriea mantuieste!
Ca ea s-a urcat pe cruce si a suferit in locul celor care o iubesc...
Aratati-le asa cum v-am invatat sa respecte poruncile si raul care vine peste ei nerespectandu-le.
Adevarat va spun ca oricine este in iubirea voastra se va mantui!
Iubirea voastra a devenit mantuitoare!
Ascultati-va inima si veti vedea ca ea va putea salva pe oricine!
Daca vi se pare ca cei pe care ii iubiti sunt greu de mantuit, adica greu de adus la ascultare fata de Dumnezeu si la iubire fata de Dumnezeu, nu va dezamagiti, deoarece lui Dumnezeu orice ii este posibil.
Va spun ca iubirea voastra va mantui pe oricine va cuprinde.
Asa cum voi insiva ati fost mantuiti prin Iubire tot prin Iubire veti mantui.
Fericiti cei care se incalzesc la flacara acestei Iubiri!
Impreuna vom conduce nu o natiune sau alta ci planete fara de numar ca ati obosi numarandu-le!
Fericiti cei care iata se afla impreuna cu mine la masa Iubirii.
Ramaneti in aceasta Iubire!
Desigur satana va cauta sa va scoata din aceasta Iubire insa va spun voua un secret.
Nimeni nu stie ce se afla in interiorul vostru.
Voi ramaneti in aceasta Iubire si cautati sa faceti numai bine tuturor.
Iata Dumnezeu ne-a facut un mare dar !
Toti aceia cu care veti dori sa va petreceti eternitatea se vor mantui!
Nu trebuie decat sa  iubiti!
Aceasta este crucea mantuirii si desavarsirii voastre!
Tinand cont ca Dumnezeu va pune aceasta iubire in inimile noastre, nu aveti aproape nimic de facut pt ca oricine descopera pe Dumnezeu nu mai are altceva de facut decat sa il iubeasca pe El si eventual sa isi ajute aproapele daca ii sta in putinta.
Restul sunt facute toate de Dumnezeu.
Noi nu mai avem altceva de facut decat sa laudam pe Dumnezeu, sa ne bucuram in numele Lui!
Sa cantam si sa dansam in numele Lui! 
Si spuneti lumii: Hristos este Dumnezeu, Hristos este Dumnezeu!  
Mergeti si dati drumul izvoarelor iubirii si aceasta iubire va stii pe cine sa aleaga si sa mantuiasca...
Iar voi veti fi martori al acestui fenomen al salvarii!

8. Întru aceasta a fost slăvit Tatăl Meu, ca să aduceţi roadă multă şi să vă faceţi ucenici ai Mei.
9. Precum M-a iubit pe Mine Tatăl, aşa v-am iubit şi Eu pe voi; rămâneţi întru iubirea Mea.
10. Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne întru iubirea Mea după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu şi rămân întru iubirea Lui.
11. Acestea vi le-am spus, ca bucuria Mea să fie în voi şi ca bucuria voastră să fie deplină.
12. Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unul pe altul, precum v-am iubit Eu.
Ioan 15

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu