25 iulie 2014

Avertismentele divine infricosatoare pt Franta

Avertismentele divine incredibile facute Frantei!
Iata , daca va intrebati unde este Dumnezeu, putem cu usurinta observa ca El nu ne-a abandonat.
Acum 100 de ani Fecioara Maria profetea prin Sundar Singh sfarsitul Frantei astfel: se spune in text ca Franta va fi asimilata de popoarele din jur.
Ceea ce  inseamna zic eu, ca acel cataclism final va lovi puternic franta altfel nu vad cum ar putea fi asimilata de cei din jur .
Daca franta va ramane pustie este normal ca vecinii sa se extinda pe teritoriul ei.
La putina vreme dupa ce au adoptat legea ce permite minoritatilor  sexuale sa se casatoreasca iata ca o mare inundatie loveste Franta si chiar sanctuarul de la Lourdes.
Am spus atunci ca este un semn distinct al lui Dumnezeu, al fecioarei Maria mai ales.
Iata nu a trecut mult, si vazand ca cei avertizati nu se  indreapta, un alt semn infricosator loveste Franta.
Imediat dupa nenorocoirea ce a lovit Olanda iata ca, in mod incredibil, de parca am fi in timp de razboi si nu de pace, un alt avion se prabuseste, cu francezi de data asta.
Apropo de razboi, eu cred ca asta e Armaghedonul.
Oculta da razboi lui Dumnezeu, bisericii si sfintilor de pe Pamant…
O ironie poate, sau un semn, primii care obliga biserica sa casatoreasca ceea ce nu poate fi casatorit, sunt… daneziii.
Nu danemarca conduce Nato?
Haha, ar trebui sa va linistiti altfel lumea o sa spuna ca Nato a declarat nu orice fel de razboi lui  Dumnezeu ci chiar Armaghedonul…
Voi ce parere aveti?
Trebuie sa il laudam si glorificam pe Dumnezeu ca nu a parasit lumea si o avertizeaza. 
Eu sunt f entuziasmat cand vad ca Dumnezeu se ingrijeste de lume si ii trimite avertismente de tot felul.
Eu insumi deatfel sunt un avertisment cat se poate de viu.   
Daca de cuvantul lui Dumnezeu si de buna voie nu ascultati poate veti asculta de mania lui Dumnezeu si de suferinta.
Daca nici de suferinta si de manie nu veti asculta eu cred ca veti fi aruncati in infern odata cu cataclismul final profetit iata de toti profetii si vechi si noi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu