20 iulie 2014

Ca la noi, la Campulung!

I-auzi, ca la noi la Campulung!
Orice suflet este desigur suflet din sufletul neamului sau asa cum bine a spus marele poet.
Dar si mai mult, el este sufletul comunitatii in care se naste si pe care o reprezinta pt totdeauna inainte chiar de propriul sau neam!
M-am nascut intr-un loc inconjurat de stravechile capitale ale acestui divin neam!
Si traiesc in altul inconjurat de cele mai multe comunitati monastice, adica hristice, din tara!
M-am nascut de ziua regelui si Domul la nasterea mea mi-a spus: Domn esti!
Hai glorie lui Dumnezeu pt ca iata a inceput domnia mea pe Pamant!
I-auzi mama raul acestui neam cade ca si cand n-ar fi fost!
Mama divina hotii si banditii merg la inchisoare la fel si masonii antichristi si cei care au tradat, mintit si furat acest neam!  
Glorie lui Dumnezeu iata domnia mea a inceput cu curatirea a tot ce este rau in aceasta tara si cu promovarea binelui!  
Dar eu sunt un domn planetar si nu numai al  acestui neam!  
Eu sunt profetul intregii planete si nu numai al unui neam!
Primul rege al lumii unite!
Iata prietenii mei conduc marile puteri ale lumii.
Daca ma asculta Dumnezeu ii binecuvanteaza si ii mantuieste, daca nu, trebuie sa ii convinga ca El vorbeste prin mine!
Atentie, nu sunt neaparat dusmanul psd-istilor. Si acestia se pot mantui daca nu fura, nu mint si nu fac rele si il iubesc pe Dumnezeu. 
Hai, cei rai turbeaza de furie, anti-christii mai ales. Satana insusi a venit disperat sa faca semne!
Ce lupta, ce aventura!
Glorie lui Dumnezeu pt toate!  
Hai, ce sarba uluitoare este aceasta viata!
O sarba de la Campulung in care se prinde intreaga planeta!
Iata se vede cu ochiul liber ca Dumnezeu Insusi a trecut pe la noi astazi!  
PS: Se dedica si lui basescu care aproape a devenit erou al neamului luptand pe viata si pe moarte cu raul acestei tari! 
Iata acum intelegem rostul domniei lui de 10 ani! 
El este un al doilea Vadim Tudor, mai eficient chiar decat primul!   
Haide lume bucura-te deoarece Dumnezeu ti-a luat regii si ti-a dat iarasi profeti sa te conduca!  
Bai ce tari sunt astia de la Campulung!  
Mostenesc pe Dumnezeu!
Il aduc pe Dumnezeu pe pamant! 
Sunt copiii lui Dumnezeu si Tatal este cu ei!  
Iata astia se lupta cu Fiara, acum cat mai au timp caci in curand va fi inchisa de Dumnezeu pt o mie de ani! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu