17 iulie 2014

Cuvantul lui Dumnezeu; Mesaj pt patriarhul Ukrainei!



Iata am dat invatatura necesara tuturor ceor care au ajuns la mine, si prosti si destepti, si mici si mari, si spirituali si atei.
Eu va spun ca nu exista nimeni in tot infinitul sa va dea o invatatura mai buna si de aceea, intelegand cine v-a dat aceasta invatatura, va spun, nefericiti aceia care nu vor asculta aceasta invatatura.
Pt ca iata v-am revelat legile si poruncile care va vor judeca…
Cine nu stie o lege nu are cum sa fie judecat in baza ei pt ca nu i-a fost data.
Dar eu nu va dau legi noi ci aceleasi pe care le-a dat Moise acum 3000 de ani.
Dar faptul ca vi le-am predat direct, cu atat mai mult veti cadea sub puterea lor daca nu veti asculta.
Iata eu sunt un judecator drept si nu judec pe nimeni decat dupa propriile lui fapte, mai corect spus, las aceste fapte sa il judece si astfel se poate spune ca singur se judeca pe sine.
Pe de alta parte va vor fi iertate orice pacate ale incalcarii acestor legi daca veti respecta cele doua porunci date de Iisus: sa il iubiti pe Dumnezeu mai presus de orice si pe aproapele vostru ca pe voi insiva.
Atentie, “mai presus de orice”!
In mod cu totul neasteptat se afla in mine si Dumnezeu si aproapele vostru.
Iata sunteti iertati de orice pacat daca veti regasi pe acest aproape in mine.
Iata aveti doua posibilitati, oricare va fi buna.
Iar daca niciuna nu o veti face atunci buni sunteti sa primiti ceea ce vi se cuvine adica fructele dulci sau amare ale propriilor voastre fapte.
Poate ca ati facut fapte bune.
Adevarat, eu sunt un fulger authentic in noaptea voastra spirituala.
Dumnezeu nu vrea sa va incalce liberul arbitru in niciun fel: faceti absolut ce vreti.
Dar era necesar sa fiti avertizati; sa fiti luminati.
Pt ca eu sunt o lumina si nu voi ramane dator nici macar unei muste cu atat mai mult unor creaturi care au primit trup de om.
Vedeti, lucrurile stau in asa fel incat absolut toata lumea trebuie sa asculte de mine si va fi vai de aceia care nu vor asculta.
Daca as avea dusmani, aceia ar trebui sa asculte de mine ca de o scriptura, mai mult chiar decat de proprii lor prieteni.
Deci va intreb, cine si-ar permite sa ma dusmaneasca?
Stiu ca unora le plac f mult cuvintele mele dar cu adevarat eu sunt o mama responsabila care isi face datoria fata de toata lumea, fata de toti copiii; si cei ai lui Dumnezeu si cei ai satanei…
Pt ca oricine face voia lui Dumnezeu este copilul lui Dumnezeu iar cine face voia satanei este al ingerului cazut.
Si cei care ucid, mint, fura si construiesc arme in lumea aceasta in loc sa construiasca cantine si camine pt cei fara de adapost, cu adevarat sunt copiii si discipolii satanei.  
Dar va spun ca nu imi pasa absolut deloc daca veti asculta sau nu, e treaba voastra.
Dar trebuia sa va spun acestea pt a-mi face fata de voi datoria.
Iata, v-am rezolvat, v-am spus tot ce trebuie sa stiti. Actionati in cunostinta de cauza si faceti-va singuri bine sau rau.
Lumea este déjà salvata, armele sunt déjà distruse si istorie, noua epoca déjà a inceput si cei din viitor nu vor putea intelege niciodata cum stramosii lor au fost atat de manipulati de satana incat sa se omoare intre ei…
Iata acesta este adevaratul cuvant al lui Dumnezeu care secera nu numai graul ci si neghina, pt ca graul este copt si este vremea secerisului.
Ca intotdeauna fiecare e pus fata in fata cu sine insusi: ukrainienii cu rusii; evreii cu palestinienii; chinezii cu chinezii…
Si cand te gandesti ca patriarhul Ukrainei imediat dupa caderea fostului regim incepuse sa se  ratoiasca la romani, cum ca nu stiu ce ar face Ukrainei…
Oho, patriarch orb si lipsit de inspiratie divina, iata unde era dusmanul care va treiera altfel decat ati fi crezut…
Dar asta e un subiect bun ce poate fi tratat separat.
Glorie Tie Doamne care ne-ai bagat si pe noi in seama si iti faci timp de noi si cobori la noi sa vorbesti cu noi si prin noi!
Patriarhul ala credea ca noi ne vom repezi sa luam bucati din Ukraina…
I-a dat Dumnezeu o lectie pe masura rautatii si fariseismului sau!
Noi prietene patriarch nu am vrut niciodata mai mult decat ce ne-a daruit Dumnezeu de la inceput, voi stati pe pamanturile noastre si nu noi pe ale voastre…
Dar cred ca Dumnezeu stimate patriarch ti-a dat o lectie f dureroasa si sangeroasa.
Dar sa stiti ca asa sunt toti patriarhii si toata ierarhia bisericieasca…
Vai de noi ar fi daca ar pune acestia mana pe putere.
Nota bene deci ar trebui sa injuram mai putin pe cei care sunt la putere deoarece ei sunt cea mai buna varianta pe care Dumnezeu a gasit-o pt sufletele noastre pacatoase… 
PS: Deci cat de pagan, orb si nestiutor trebuie sa fie un om care nu stie un fapt atat de simplu: ca propriile actiuni te urmeaza intotdeauna... 
PS: Unde veti scapa de propriile voastre actiuni? Numai Dumnezeu va poate scapa... Iar eu nu sunt diferit de acel Dumnezeu ci prin mine ati dat nas in nas cu El...
Si asa cum propria mama nu poate fi inlocuita de nicio alta mama ea fiind cea mai perfecta pt noi, asa si eu sunt pt voi acea mama perfecta si unica prin care puteti sa va salvati si mantuiti.
Sa va judece deci atitudinea fata de propria voastra mama spirituala si nimic altceva!
Asa sa fie!
Fiat!
;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu