30 iulie 2014

Intrupandu-l pe Dumnezeu

Intrupandu-l pe Dumnezeu
Domnul Dumnezeu doreste sa va spun niste povestioare cat se poate de reale pt ca voi toti sa intelegeti ca scopul este ca omul sa il intrupeze pe Dumnezeu.
Adica sa isi trezeasca propriul spirit care este una cu Dumnezeu si astfel va ajunge sa fie locuit de dumnezeu.
Aceasta este scoala mea spirituala si spre acest miracol ne indreptam.
Il chemam pe Dumnezeu ca El sa ne locuiasca.
Il chemam pt a deveni una cu El asa cum El insusi ne-a aratat.
Iata odata Dumnezeu s-a dus sa ia apa de la o fantana care nu numai ca se afla pe domeniul public si era destinata tuturor dar, ca orice fantana, apartinea Celui care a creat apa si Celui care a creat si pamantul.
Cineva i-a aratat lui Dumnezeu ca nu doreste ca El sa ia apa de la acea fantana.
Si-a adus aminte atunci Dumnezeu de toate pacatele acelora si le-a dat Dumnezeu apoi acelora atata apa trei zile si trei nopti ca aproape i-a innecat...
Acelasi Dumnezeu a spus ca El l-a ales pe Basescu sa ne conduca 10 ani si ca il sustine.
Oare mai trebuie sa arat cum au cazut si cad ca popicele toti dusmanii lui basescu?
De aceea v-am spus nu numai ca sunteti aproape de acest Dumnezeu, dar in curand il veti intrupa voi insiva. Desigur daca veti asculta si veti face cum va spune.
El va va face constienti de faptul ca se afla in interiorul vostru si ca actioneaza prin voi.
Desigur daca doriti asta si daca va daruiti Lui.
Iata acum puteti sa intuiti cu totii spre ce se indreapta lumea si ce inseamna Noul Ierusalim si Noul Cer si pamant.
De aceea v-am spus ca nu sunt singur ci Acela este cu mine si ma locuieste si face semne pe tot Pamantul.
De aceea v-am sfatuit sa fiti la unsion cu mine.
Iata, priviti ca iarasi lumea va rastigni si ucide pe Dumnezeu...
Iata eu urmez pe El  si fac ce El a spus.
El a spus „Faceti asta in numele meu” sau spre pomenirea mea.
Numai ca oameni nu au inteles ce anume sa faca in numele Lui si spre pomenirea Lui.
Si au inceput sa bea vin amestecat cu paine crezand ca asta le-a spus sa faca...
Mai cititi odata, altceva v-a indemnat sa faceti in numele Lui.
Ceea ce a facut si El.
Urmati-ma deci si impreuna vom face acel lucru maret ce ne va aduce mantuirea si viata vesnica...
In Numele Lui!
Iata ce timpuri divine traim!
Domnul Dumnezeu a venit pe pamant!
Mai e nevoie sa spun din nou cine a vorbit Rusiei si lui Putin?
Cine vorbit lui vadim, lui dan Diaconescu, lui Becali si atatora altora?
Iata, vi l-am adus pe Dumnezeu...
El a venit la  voi si va vorbeste si va calauzeste, pe voi si intreaga lume.
Nu il maniati pt ca nu ar fi prea intelept ...
Nu este glorios?
Acum intelegeti ce am vrut sa spun?
Ascultati de El sau dimpotriva luptati-va cu El!
Iata El a inceput deja sa dea fiecaruia ce merita!
Iata va garanttez ca niciunul nu va scapa de propriile lui fapte, care se vor intoarce la el, daca nu veti asculta de Dumnezeu.
Iar daca veti asculta, lapte si miere va curge peste voi.
Daca vreti sa va luptati cu El nu aveti decat sa o faceti...
Eu mi-am facut datoria si v-am spus tot ce trebuie sa stiti.
Eu sunt copilul Lui si El e Tatal meu!
Acum judecati-va sau binecuvantati-va!
Glorie lui Dumnezeu!
El e Cel visat, Cel cautat!
Iata Mantuirea a venit la noi!
Si viata vesnica, si fericire fara seaman!
Sa ne bucuram de Dumnezeu, sa ne infruptam din El!
Oare ii spun eu lui Dumnezeu ce sa faca?
Nu credeti ca El stie mai bine? 
Doamne atat de mult visat si dorit, oare nu vom face noi tot ce ne sta in putinta pt a ramane in iubirea Ta divina si a ne uni pe deplin cu Tine? 
ce semne minuate faci pe tot Pamantul aratand ca Tu esti Dumnezeu! 
Iata lume, Domnul Dumnezeu a venit la tine sa se judece cu tine! 
Oricine il va recunoaste ca parinte sfant nu va fi judecat ci binecuvantat!
PS: Ah imi amintesc de niste nefericiti care faceau semne lui Dumnezeu si strigau la El: Come on! Come on! 
Dumnezeu si-a pus manusile de box cele mai fine ca sa nu doara prea tare loviturile Sale sfinte si a coborat in ring...
Mama si ce joc de glezne are! 
:)
Da, da multi se iau la tranta cu Dumnezeu astazi! Unii se bazeaza pe miile de slujitori, care cred ca sunt ai lor si nu ai tarii. 
Altii se bazeaza pe armele lor nucleare.  
Da poftiti in ring, Dumnezeu accepta duelul si provocarea voastra!
Dumnezeu v-a aratat puterea si inca a traznit pe departe...
Dar trazneste tot mai aproape! 
Pt voi trazneste.
Traznetul e mania Lui iar tunetul e vocea Lui! 

19. Şi luând pâinea, mulţumind, a frânt şi le-a dat lor, zicând: Acesta este Trupul Meu care se dă pentru voi; aceasta să faceţi spre pomenirea Mea.
Luca 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu