18 iulie 2014

Putina ironie nu ne strica ...



Putina ironie nu ne strica...
Daca eu sunt lumina acestei lumi, deci cat de intunecata poate fi aceasta lume? :)
Domnul Dumnezeu a binevoit ca sa aleaga pe cineva si sa vorbeasca prin acela intregii lumi.
Incet incet lumea se trezeste si se mira de coincidentele teribile ce vin peste noi…
Iata ca incet incet Rusia, nevoind sa asculte de Dumnezeu, se indreapta spre dezastru…
Ei au pierdut razboiul atunci cand au refuzat observatorii…
Dar iata ca Dumnezeu a aranjat lucrurile in asa fel incat observatorii sa vina acolo cu miile…
Iata pare imposibil sa asculti de o simpla voce de pe un blog ce iti spune sa stai in propriile granite…
Si totusi neascultand intri in rahat pana la gat…
Iata mizeria si barbaria Rusiei ne uluieste pe toti…
Ne crucim si ne miram si a devenit limpede ca e de preferat mizeria occidentului.
Unde este Becali, dar Vadim?
Ce face Dan Diaconescu?
Se aliaza cu PSD daca a nu a vrut sa se alieze cu basescu…
Poate sa faca orice alianta scopul lui trebuie sa fie reinfiintarea televiziunii in Romania.
Iata toti acestia si multi alltii au primit sfatul cel bun.
Ar fi dat milioane de dolari sa fi stiut pe ce sa parieze…
Au pariat gresit si au pierdut…
Iata Rusia pariaza gresit la randul ei, impotriva vointei lui Dumnezeu…
Oare nu va avea Dumnezeu ac de cojocul lor?
Va avea si lucrurile se vor intampla cum spun eu aici si in plus acestia vor iesi foarte sifonati pierzand in loc sa castige.
Dar si-o fac cu mana lor.
Poate ca ukrainienii i-au pacalit un pic insotind acel avion civil cu avioane militare insa greseala si pacatul raman la fel de mari…
Rusii nu se linsitesc, nu vor sa lase Transnistria…
O sa o ia Dumnezeu chiar daca nu vreti sa o dati voi.
Si pt ca nu vreti sa ascultati veti primi mustrare si pedeapsa in loc de binecuvantare.
V-ati aratat masura destul.
Ne-ati ingrozit destul!
Suficient! Era timpul sa primiti replica de la Dumnezeu.  
Iata Porosenko cu un simplu telefon dat lui Basescu a castigat bunavointa lui Dumnezeu!
Prin acel telefon a cerut cu umilinta ajutorul Romaniei si Dumnezeu a raspuns promt…
Fericite acele natiuni care vor urma exemplu acestui Poroshenko.
La fel va raspunde Dumnezeu si acelora si le va ajuta si binecuvanta.
Iata sa ne infratim cu ukrainienii asa cum nu am reusit sa ne infratim cu nici o alta natiune vecina.
Numele de Romania va deveni sinonim cu numele de Dumnezeu asa cum ambasada e similara natiunii pe care o reprezinta.  
Mare atentie la atitudinea voastra fata de Romania pt ca Dumnezeu se va identifica de acum cu aceasta tara si o va transforma in tronul Sau pe Pamant!
Poate le-ar mai fi dat Dumnezeu rusilor dar pt ca nu au vrut sa lase Transnistria de acum Dumnezeu le va da... peste maini!
Iata eu pot da viata vesnica oricui merita dar voi nu stiti ce e bine nici macar pt voi insiva.  
Oricine nu face ce spun eu greseste deoarece Domnul ma inspira sa dau sfatul cel bun tuturor.  
Ce s-au ars astia pt ca nu au crezut ca Dumnezeu il sustine pe Basescu…
Ei au crezut ca spun asa pt ca sunt pdl-ist sunt impotriva psd-ului.
Nu prieteni, am spus Adevarul asa cum mi-a poruncit Dumnezeu.
Eu nu fac politica ci fac ce imi spune Dumnezeu.
Daca ati pariat gresit, ce vina am eu?
Data viitoare pariati pe cuvantul meu deoarece se va indeplini…
Cine respetecta Adevarul sau Satya, adica porunca Sa nu minti, devine profet deoarece tot ce spune se adevereste…
Sigur ca ma bucur cand vad ca am dreptate si ca Dumnezeu vorbeste prin mine si spune Adevarul.
Ei nici acum nu cred ca Dumnezeu l-a sustinut pe Basescu…
Ei cred ca e vina nemtilor si americanilor…
Hahaha , cata credinta aveti!
PS: Daca Dumnezeu face cu Rusia dupa cuvantul meu atunci cu cine nu va face de pe Pamant asa cum spun?  
Glorie Tie Doamne Dumnezeule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu