18 august 2014

Am descoperit Worldometrul!

Am descoperit Worldometrul!  :)
Mi se pare fascinant acest instrument care arata ca ne inmultim in fiecare an cu peste 75 de milioane de oameni.
Adica in fiecare an apar pe Pamant inca trei Romanii, sau una la 4 luni.
Evident astia care apar nu sunt romani, noi romanii scadem in loc sa ne inmultim…
Am gasit si un filmulet f f f inteligent ce arata ca numarul populatiei planetei nu este o problema desi vom fi 8 miliarde in 12 ani.
De fapt , in curand, populatia planetei se va stabiliza si va scadea.
Desi anumite state, cum este si Germania (iata avem multe in comun), scad in loc sa creasca…
Daca in loc sa investeasca in tehnologie secreta si armament s-ar investi in bunastare si spiritualitate, lejer am putea fi si 14 miliarde, nu spatiu este problema, ci prostia si lipsa de educatie si spiritualitate a oamenilor.

Exista si o veste trista/buna: cei care se ocupa cu depopularea planetei vor fi contorizati karmic… Deci in curand lumea va scapa de ei…
Mi se pare fascinant!
Daca crestem cu 75 de milioane pe an asta inseamna ca in fiecare zi crestem cu 205 480  de copii
Adica in fiecare ora crestem cu 8562 copii!
Adica in fiecare minut crestem cu 142 de copii!
Adica la fiecare secunda crestem cu  doi copii! Mai exact cu 7 copii la 3 secunde!
Nu e fantastic?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu