14 august 2014

Cei doi martori sunt intre noi!

Trebuie sa intelegeti ca cei doi martori sunt ai intregii Crestinatati si ai tuturor bisericilor, ba chiar ai tuturor religiilor deoarece Domnul tuturor religiilor este cu ei!
Deci eu trebuie sa fiu impartial si de partea Adevarului.
Orice biserica este de o importanta capitala pt Hristos si toti cei din ea sunt chemati la mantuire si desavarsire.
Chiar si martorii lui iehova!
V-am explicat, nu conteaza manifestarile exterioare ale religiozitatii decat numai daca ele sunt faptele iubirii.
In rest, la Dumnezeu conteaza numai Iubirea si Inima.
Nu zic, daca cei doi martori s-au nascut intr-o anumita biserica si intr-o anumita tara inseamna ca Dumnezeu are ceva in plus pt acea biserica sau tara.
Dar poate fi privit si invers, aceia aveau mai multa nevoie decat ceilalti de prezenta acelora si a lui Dumnezeu.  
Toata lumea ma mustra, papa imi spune ca sunt pacatos, fecioara ca sunt orgolios altii altele si trebuie sa ma conformez tuturor criticilor.
Totusi Dumnezeu nu considera pacat decat acele lucruri facute din orgoliu.
Ceea ce omul face din slabiciune nu va fi  considerat pacat.
Dumnezeu este atras de slabiciunea noastra daca suntem umili si avem iubire. Se foloseste de ea.
Pe de alta parte trebuie sa intelegeti ca eu nu sunt si nu fac nimic ci Dumnezeu le face pe toate.
Eu sunt un simplu martor, un instrument, o portavoce.  
Daca Dumnezeu m-a ales si mi-a incredintat o misiune, va rog sa va certati cu El si nu cu mine.
Eu ma bucur intens de orice vine de la Dumnezeu.
V-am povestit despre viata mea anterioara, asa ca misiunea mi se potriveste ca o manusa...
Cat despre sfarsitul bisericilor, daca ele se vor lasa corupte, disparitia lor va fi o binecuvantare.
Cea ortodoxa si cea catolica vad ca se tin destul de bine si au renascut. Nici anumiti protestanti si evanghelisti nu stau rau.
Iata cat de necesar este sa cercetam celelalte bsierici si sa descoperim lucruri uluitoare.
La adresa pe care am descoperit-o( http:// www.ca tholictradition.org /Mary /marian -feasts.htm)putem vedea ca nu numai data de 15 august tine de adormirea si ridicarea la cer a Fecioarei maria ci si cea de 13 si 14.
Practic adormirea se produce pe 13 si ridicarea la cer, respectiv disparitia trupului, pe 15.  
Toate bisericile si chiar si religiile sunt ale noastre, sunt bunurile noastre din care iata invatam f multe lucruri.
Nu va faceti griji, toti sunt chemati la mantuire.
Insa daca Dumnezeu nu va gasi Iubire in inimile voastre va spun ca puteti fi si episcopi si nu va veti mantui.
Dumnezeu are deja in lume multi care lucreaza cu Iubire pt El.
Opera mantuirii este grandioasa.
Invatati de la mine pt ca aveti ce invata.
De ce va agatati atat de biserici?
Va spun ca daca v-ati agata in acest fel de Hristos si nu de biserici ati avea mantuirea garantata.
De aceea luati aminte pt ca fiinta voastra va fi luminata si veti intelege caile iubirii si ale mantuirii.
Pana acum ati umblat in intuneric dar de acum veti pasi in Lumina.
Chiar si numai ascultarea de mine va va aduce mai multa lumina decat tot efortul vostru religios de pana acum.
Pt Dumnezeu! sa ingroape Dumnezeu toate religiile si toate bisericile si de 10 mai multe de pe alte 10 planete, noi sa ne tinem strans de Dumnezeu si de Adevar.
Piara planeta cu totul, noi sa fim cu ochii pe hristos pt ca de la El vine totul.
Noi suntem doar instrumente.
Noi suntem magarul pe care care a intrat in ierusalim.
Puterea si mantuirea si semnele apartin lui Dumnezeu.
Relaxati-va deci, si iubiti-ma pt ca sunteti deficitari la capitolul iubire de aproape, si la Tatal cat si la Fiul, numai asta conteaza...  
Iata multi cred pt ca le-am profetit cu ani in urma ce va fi si acum i-a ajuns din urma profetia mea...
Eu sunt duhovnicul vostru si chiar si al duhovnicilor vostri, eu sunt o lumina autentica.
Voi nu puneti in practica invatatura iar Dumenzeu a spus: Nu oricine imi zice Doamne Doamne va intra in imparatie ci doar aceia care fac voia Mea.
Iar voia Lui este sa va iubiti aproapele.
Ori voi urati de moarte pe catolici, pe Papa, pe protestanti.
Voi ati deveniti apologeti ai Urii.
Pe cine nu urati voi?
De ce sa nu vina papa in Romania?
Dumnezeu a spus sa va iubiti chiar si dusmanii! deci daca nici macar pe Papa nu il puteti iubi, cum deci puneti voi in practica invatatura?
Si slava lui Dumnezeu e un papa f bun, nu are nimeni de ce sa se planga.
Sigur, eu sunt de o mie de ori mai bun, dar asta e alta poveste...
Scoateti degraba neghiobia cu strangerea de semnaturi pt ca papa sa nu vina in romania!
Dimpotriva, chemati-l sa vina.
Dupa cum bine a zis cineva, el, papa, a salvat-o pe acea sarmana ortodoxa din Sudan.
Deci cat de prosti si intunecati puteti fi?
Eu sunt mai mult decat papacioc si chiar  decat cleopa si chiar decat Boca.
Si daca ma veti urma si asculta si cel mai mic dintre voi va fi in cer mai mare decat acestia.
Pt ca acestia au fost invatatori ai unui colt de tara, cel mult ai unei tari.
Iar eu sunt invatatorul intregii planete!
Ei au predat intr-o biserica, dar va spun ca eu predau in toate bisericile si religiile!
Luati aminte ce va spun si ascultati pt ca nu de la mine vorbesc.
Veti deveni rumeni ca painea calda daca veti asculta si veti fi imbratisati chiar de Dumnezeu.
Iata, numarul discipolilor mei creste vertiginos pe intreg pamantul.
Mantuirea va fi cu ei toti daca ma vor asculta si Tatal ceresc va revarsa asupra lor multe alte binecuvantari.
Pricepeti ca eu nu fac nimic ci Dumnezeu le face pe toate.
Eu sunt un simplu instrument si fratele vostru.
Duhul Sfant se manifesta prin noi toti.
Faceti cum va spun si bisericile voastre vor inflori alaturi de celelalte.
Uniti-va si actionati impreuna si astfel va veti invinge dusmanii.
Care, atentie, nu sunt celelalte religii ci anti-christii care de regula sint si anti-orice religie...
Incetati sa fiti anti! Nu fiti impotriva celorlalte biserici si religii pt ca va spun ca Hristos se afla in toate bisericile si nu e strain nici de celelalte religii.
Dar a va declara impotriva acestui papa, iata o mare idiotenie pe care va rog sa o abandonati.
Cuvantul acesta nu e cuvantul meu si se va indeplini.
Urmati-ma si va veti desavarsi si veti deveni crestinii care doriti sa fiti!
Cu mine veti deveni cu adevarat ortodocsi, pt ca ura impotriva celorlalte biserici nu apartine lui hristos.
De aceea scoateti-o degraba, pt ca nu are rost sa va spun cui apartine si cine va dezbina.
Desigur intunericul care e in voi!
A fi „maestru" nu e incompatibil cu Crestinismul. Multi sfinti catolici il numesc pe Iisus Maestru.
Asa ca lasati prostiile la o parte.
Numiti-ma insa cum vreti voi, nu conteaza asta atat de mult, dar ascultati-ma.   
Daca nu ma veti asculta veti aduce prejudicii bisericii voastre cum deja ati adus destule.

Numai prin Iubire poate creste biserica, oricare ar fi ea.
Incetati sa mai actionati impotriva cuvantului meu deoarece actionati impotriva cuvantului lui Dumnezeu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu