26 august 2014

Despre dictatura tehnologica

Despre dictatura  tehnologica
In spatele tehnologiei este mult mai mult decat putem noi vedea.
Acestia tin secreta aceasta tehnologie si nu dau populatiei nici macar 10%.
Din ce a ajuns pana la noi stim:
-ca prin telefon putem fi  urmariti si localizati
-ca exista un razboi climateric si ca acestia declanseaza uragane, valuri uriase, cutremure, inundatii.
In fapt ei ne ameninta cu acestea sa acceptam ce? Dictatura minoritatilor sexuale, cum bine spunea cineva? Anti-christianismul lor?
Mai stim ca  au arme numite psihotronice prin care pot sa transmita tot felul de boli sau simple impulsuri electro magnetice.
Am primit eu insumi de doua ori astfel de impulsuri care se pot asemana cu o bâtă pe care o primesti pe spinare...
Impulsul a fost  dirijat in zona pieptului, deci vizau inima...
Ce sa vezi, am rezistat, inima mea e puternica se pare ca a unui taur...
Nu-mi dau seama daca aceste impulsuri au venit de undeva din apropiere, poate din aparatamentul pe care l-au achizitionat in apropierea mea si pe care l-au gaurit ca pe un swaitzer, probabil pt a-l înţesa cu receptori, si de ce nu, cu  astfel de arme cu care transmit astfel de impulsuri...
Sau poate ca vin de undeva din satelit direct, la locul pe care telefonul il semnaleaza.
Da, da, accestia pot omori orice om fara sa stie nimeni din ei.
Dronele sunt nimic, dronele le vezi.
Acum imaginati-va ca aceste impulsuri vor fi trimise catre oameni bolnavi…
Este posibil ca aceste impulsuri sa fie transmise mai ales prin tehnologia ce tine de telecomunicatii.
Verificati in acest sens mortii de langa  releele telefonice…
Sau pe cei din  televiziuni.
Da, scopul lor e sa pacaleasca pe cei orbi si prosti…
Dar va spun ca acesia care sunt crestini autentici se vor bucura de persecutii si martiraj in numele lui hristos ca de miere.
De aceea va spun ca oricine este cu mine si va fi persecutat, in numele lui hristos va fi persecutat, si se va mantui.
Hai ca incet incet le dam de capat.
Ati uitat ca securitatea noastra era renumita…
Si astia la randul lor nu se vor lasa pana ce nu vor afla adevarul…
Iata, acum putem sa intelegem cu totii de ce este profetit ca america va deveni un vast cimitir.
PS: Acestia sunt foarte curiosi sa stie ce am eu  in sange…
Dar pana acum nu au reusit sa obtina nicio picatura…
Ceea ce arata ca in functie de compozitia sangelui pot sti mai bine cu ce sa ne atace…
Da, da, noi romanii o sa va dam de cap si o sa va ingenunchem asa cum este profetit.
Pana una alta insa aveti de lucru inca pe pamant.
Insa daca faceti voia lui Dumnezeu in anumite puncte, asta nu inseamna ca veti primi rasplata.
Pt ca nu faceti din iubire si pt aproape si pt Dumnezeu, ci din alte motive.
Ce zici de asta?
Am devenit cu adevarat importanti pe planeta asta.
Si am dat de Fiara!
Glorie lui Dumnezeu pt toate!
PS: Ah am uitat sa va spun ce era mai important: Eu sunt al doilea Noe. Cine nu urca pe arca mea va strivit de valurile Potopului de foc, si nu se va mantui…
Ah dar ce petrecere e pe arca, ia uite ce fericire, ia uite ca am dat de crestinismul autentic al primelor veacuri.

Glorie lui Dumnezeu pt persecutii si pt faptul ca este alaturi de noi! 
Bai ce aventura traim! 
Iata orbilor, sub ochii vostri devin cel mai mare maestru de pe planeta!
Iata cum in jurul meu oamenii se mantuiesc si lauda pe Dumnezeu! 
Ce fericire! Glorie lui Dumnezeu! 
Au, suntem in cea mai perfecta dintre toate lumile posibile! Aici unde trebuie sa anuntam intoarcerea lui Hristos! Aici unde se obtine Mantuirea si viata vesnica! Aici unde se obtine statutul de copil al lui Dumnezeu! Si desigur mostenirea ce decurge din acest statut! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu