16 august 2014

Trebuie sa i se permita Rusiei sa ii retraga pe separatisti.

Trebuie sa i se permita Rusiei sa ii retraga pe separatisti.
Poate ca aceste transportoare si blindate, 23 la numar, erau destinate salvarii acestor separatisti.
Deasemenea ar trebui sa se ia in calcul si negocierea retragerii trupelor rusesti din transnistria.
Deoarece am vazut ca ukrainienii sunt f rai in continuare si cu noi romanii, eu propun sa se dea Luhanskul Rusiei in schimbul retragerii definitive din Transnistria.
Donetkul sa rama in Ukraina insa.
Problema este ca eu nu prea am pe cine sa ajut si de partea cui sa ma situez deoarece nici rusii si nici ukrainienii nu vor sa asculte de Dumnezeu.
Ukrainieii tin sa arate in continuare ca ne urasc pe noi romanii iar rusii ca orgoliul lor e mai important decat orice altceva.
Daca rusii accepta renuntarea la Transnistria se li se dea Luhanskul sau o parte din el, oricum cu cateva judete din jurul marelui oras.
Acestea sunt propunerile mele.
Putin putea sa se salveze cu acest covoi umanitar trimis chiar de sarbatoarea Mariei Mari.
Repet, daca aceasta solutie este convenabila pt Rusia, atunci sa se puna in practica.
Asta pt ca ukrainienii nu au stiut sa aiba fata de noi atitudinea potrivita.
Au vrut chiar sa ne puna in prima linie!
Iata o solutie de pace convenabila pt toata lumea.

Altfel Dumnezeu va trebui sa pedepseasca rusia sever mai tarziu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu