8 septembrie 2014

Dumnezeu iar a luat mintile unor politicieni

Uneori Dumnezeu ia mintile oamenilor.
Sau poate satana, cine stie?!
Imi amintesc cat strigam la liberali cu prilejul ultimei suspendari a lui basescu care arata ca o mica lovitura de stat...
Ho, nia nebunilor, opriti-va pt ca faceti invers decat trebuie sa faceti...
Si au ajuns la cuvintele mele.
S-au pocait si au trecut in tabara europeana a lui basescu.
Bai da atunci parca le luase Dumnezeu mintile. Urelau ca apucatii de ziceai ca au innebunit .
Asa si astia acum.
Fratele meu zici ca nu sunt in toate mintile.
Eu strig la ei, ei nimic. Ce faceti voi nebunilor?
Nu se poate asa, zilnic va faceti singuri tot mai mult rau.
Strigau ca nebunii pe toate canalele de fratele lui basescu...
Imediat am inteles ce urmeaza dar nu am zis nimic...mancav-ar tata sufletele, pai daca l-ati arestat pe frat-su, ce va fi cu voi?
Ce va fi mama cu voi?
Si asa a si fost.
Le-am spus ca Dumnezeu o sa trazneasca in mijlocul lor si traznetul a fost arestarea lui voiculescu si inchiderea antenelor.
Era satanism curat ce faceau acolo la emisiunile politice.
Satana le suiera la ureche necontenit.
Asa si astia de acum.
Fratilor, v-ati pierdut mintile?!
Aoleu si vai de mine, pai ce va fi de voi daca asta faceti acum?
Cand am gresit eu si ce nu am zis bine? Oare nu putem sa deosebim un om bun de unul rau?
Oare vrem sa lovim in oamenii buni doar pt ca spun ca psd-ul a devenit o mafie?
Pai conducatorul partidului vostru a spus asta. Mister geoana.
Stati cuminti ca vine viforul peste voi si praful se va alege.
Nu auziti ce spun profetiile?
Dumnezeu va curati pamantul de nelegiuiti.
Pai stiti voi cate mii de oameni care au trecere la Dumnezeu sau la alti locuitori ai cerului se roaga impotriva voastra in Romania?
Eu nu sunt decat varful unui aisberg.
Bai de astia se comporta acum exact ca liberalii la suspendare.
Nu mai gandesc, nu mai stiu ce fac, si-au pierdut calmul si au luat-o razna.
Probabil ca basescu le pregateste pierirea la toti.
Probabil ca o sa dizolve Parlamentul si o sa ii ia dracu pe toti.
Banuiesc ca de asta sunt asa agitati.
O sa va ia oricum, toata planeta e impotriva voastra…
Sau poate China e cu voi, cine stie…
Au inceput sa se comporte ca niste teroristi.
Tariceanu cred ca nu va mai intra in parlament de aia vrea sa il suspende pe basescu a treia oara…
Mocneste ceva in aer, li se pregateste ceva astora si ei si-au iesit din fire.
Nu stiu ce dar ceva se va intampla si ei au mirosit ca timpul lor la putere s-a scurtat f mult.
Pai normal prieteni, Europa nu e acelor care au furat Romania 24 de ani si au reusit sa pacaleasca populatia sa ii voteze datorita prostiei liberalilor.
M-a felicitat cineva ca am spus adevarul pana acum si ca liberalii au ajuns la vorbele mele?
Da, pai daca ei fac coada la puscarie cand sunt la putere ce va fi cand o vor pierde?
Au mama, vine sfarsitul psd-ului?
O sa cada mafia psd-ista?
Duca-se eu nu ia-m votat niciodata si nici nu am sa ii votez vreodata.
Unde e Marian Munteanu sa ii mai injure un pic?
Bai deci ce vremuri, cum poate sa voteze cineva in tara asta cu astia?
Simt cum mania lui Dumnezeu se acumuleaza in aer si iar va trazni pe undeva.
Dar ei frate isi produc zilnic, zi de zi aceasta manie.
In loc sa isi faca bine isi fac rau.
Exact ca liberalii acum 2 ani care credeau ca scapa daca il dau jos pe basescu.
 Acum le e rusine sa ii dea dreptate lui basescu.
Incetati sa mai maniati pe Dumnezeu!
Nu va mai faceti rau singuri ca boii, ca prosti, ca niste copii inconstienti ce sunteti!
Degeaba strig la ei pt ca ei sapa in continuare la groapa in care vor cadea singuri.
Nici macar nu sapa lent, incet, nu, cu inversunare sapa.
E nebunie curata dar ei nu pricep.
Poate ca ati ramas singuri la putere tocmai ca sa cadeti cat mai jos si sa nu va mai ridicati niciodata…
Mi-am facut datoria, le-am strigat, le-am spus, sa-i lasam in pace.
Daca le place sa faca zgomot, sa faca, se va intoarce peste ei inapoi pt  ca Domnul a venit sa dea fiecaruia ce merita.
Cred ca asta e primul mare pas ce trebuie facut in politica ramaneasca: DESFIINTAREA PSD-ULUI SI INFIINTTAREA UNUI PARTID DE STANGA CURAT!
Cred ca toti politicienii trebuie sa se orienteze spre acest mare ideal.
Sa-i scoata pe astia din joc si sa dea voie aparitiei unui nou partid.
Ca e vorba de Dan Diaconescu, de Nasu, nu conteaza .

Trebuie sa se duca astia odata pt totdeauna. 
Pai voi credeti ca masonii conduc tara asta sau evreii?
Nu prieteni, spiritualitatea a preluat conducerea si aceasta elita spirituala a hotarat ca voi trebuie sa cadeti.
Si veti cadea! 
Habar nu aveti cine a venit in lume si mai ales in tara asta! 
Macar conduceti-va dupa cuvintele mele pt ca eu doresc binele tuturor si toti cei care ma asculta si ma respecta sunt salvati si spiritual, si lumesc. 
Eu vorbesc in numele celei mai mari elite a acestei planete.
Elita spirituala care s-a mutat in Romania. 
Poate insa va veti pocai ca liberalii... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu