8 septembrie 2014

Dumnezeu isi amplifica zilnic Prezenta pe Pamant!

Dumnezeu vrea sa ii asocieze pe cei doi martori cu tot ce e mai frumos si cu mari realizari.
Lumea a intrat in mandatul celor doi martori…
Iata ce mari realizari!
America e condusa de un barbat de culoare pt prima data. Insa pt noi Obama e mai alb decat noi, nici nu se vede ca nu ar fi alb.
Iata, Germania e condusa de o femeie minunata cu nume de inger, care desigur ca va fi mantuita de Cel care a urcat pe cruce!
Rusia pt prima data e condusa de un lider care se declara crestin si chiar , pt a se vedea asta,  la un Paste, sau la un Craciun, nu mai stiu, acesta a purtat o cruce f mare in brate.
Bai deci poza aia cu Putin ce tinea crucea aia ca un Jedi o sabie laser, e cea mai tare, e memorabilia.
Bravo lui Putin!
Ah,  si Romania pe mandatul celor doi martori a scapat de mafia, a avut un lider adevarat care s-a luptat cu mafia, un al doilea Vadim Tudor cu nume predestinat de mare Imparat: Traian Basescu. 
Dumnezeu face semne si minuni pe Pamant in numele celor doi martori, pt ca intreg Pamantul sa stie.
I-a ales special pt a fi o lectie vie a spiritualitatii.
Iata in viata anterioara au fost doi mari maestrii spirituali celebri.
Toti cei care nu asculta de ei cad, se duc de rapa, vai de ei…
Toti cei care insa asculta si se pocaiesc se salveaza si devin eroi, intra in istorie.
Iata si la noi, liberalii s-au pocait si au intrat la popularii europeni.
L-am sfatuit pe dan Diaconescu sa se alieze cu basescu pt ca basescu va ramane in istorie ca un mare lider, mai ales pt ca a fost sustinut de cei doi martori…
Nu a vrut sa asculte si imediat s-a prabusit…
Am avertizat si pe altii
Am spus tuturor…
Nu e tarziu nici acum sa va pocaiti.
Evident ca e necesar sa existe si din cei care nu asculta pt  a se vedea cum se prabusesc neascultand de Cuvantul lui Dumnezeu.
Basescu promoveaza pt prima data prin PDL intai politicieni curati, frumosi.
Nu vom uita pe frumoasa din Ploiesti care a condus Camera Deputatilor, nici pe cealalta care a intrat in partidul lui dan Diaconescu.
Si mai ales pe cea mai frumoasa si mai tare femeie din Politica: Elena Udrea, o adevarata zeita pe pamant.
Evident trebuie sa existe o opozitie puternica pt ca cei doi martori sa poata sa creasca.
Pana la urma se va opune lor chiar opozitia divina in persoana adica satana sau Fiara.
Le este usor sa profeteasca pt ca plecand din aceasta lume vor deveni de mii de ori mai puternici si se vor ocupa tot ei de indeplinirea profetiilor.
Ma, deci ce e dezastru asta pe Pamant.
Demilitarizare!
Si asa va fi! Daca va mai ramane cate o singura unitate militara pe fiecare continent si aceea de aviatie pt a se putea deplasa rapid unde este nevoie.
Avem nevoie de dusmani puternici si hotarati pt a duce misiunea la indeplinire.
Iuda a avut si el rostul lui.
Si ce ar fi fost crestinismul fara rastignire?
Deci dusmanii nu trebuie sa lipseasca.
Fara dusmani am taia cu toti frunza la caini si am disparea de pe pamant.
Puterea se naste din Polaritate, din Polarizare!

Ne vom opune altor scoli spirituale ne vom opune tuturor acelora care nu vor asculta de noi.  
Iata si cei buni si cei rai lucreaza ptr a indeplini cuvantul celor doi martori.
Si ingerii si demonii.
Unii din iubire facand voia lui Dumnezeu, ceilalti manati de ura si de infern.
Dar Dumnezeu ii struneste pe toti pt ca  este Maestru in a conduce Lumea lasandu-i liberul arbitru neatins in acelasi timp.
Adica tu poti sa faci orice, dar rezultatul actiunii ii apartine lui Dumnezeu si el face ce vrea cu el.
Va spun sincer ca mie, asa si lui basescu, ne merge cel mai bine atunci cand suntem inconjurati de dusmani.
Atunci ne punem celebra geaca ce arata ca suntem gata de lupta… Atunci ne energizam cel mai tare.
Glorie Tie Doamne pt o intelepciune atat de mare !  
Nu ma deranjeaza nici daca ascultati nici daca nu ascultati.
E nevoie de voi oricum pt ca veti depune marturie si daca ascultati si daca nu ascultati.
Daca ascultati toti vor lauda puterea lui Dumnezeu!
Daca nu toti vor vedea ce inseamna sa nu asculti de puterea lui Dumnezeu!
Nimic nu se poate compara cu un maestru spiritual authentic, mai ales cu unul care mantuieste , care e un adevarat trimis al cerului pe Pamant.
Ehe, ce n-ati da voi sa aveti certitudinea vietii vesnice?
PS: Nu ma intereseaza ce sunteti, ce ati fost pana acum!
Puteti fi si evrei si masoni si orice altceva. Conteaza doar ce veti face de acum inainte. Faceti voia lui Dumnezeu si va veti mantui!
El a venit la voi sa va dea viata vesnica.
Eu sunt doar un pretext ca El sa actioneze pe pamant.
Doar un instrument.
Doar un prilej de a-i trezi pe oameni!
Trebuie sa ne strangem in jurul Lui si  sa il ascultam!
Noi suntem mici rotite ale masinariei divine.
Orice ati face deci, Dumnezeu se va folosi de ceea ce faceti pt El insusi.
Insa pt voi nu e tot una ce faceti.
Pt ca orice actiune e facuta simultan si pt exterior si pt interior.
Ea se reflecta simultan si asupra exteriorului si asupra interiorului.
Adica orice ati face va faceti si voua.
De aceea Iisus va indeamna sa va faceti numai bine. Asa spune Iisus: faceti celorlalti ce ati vrea sa va faca ei voua.
Nimeni nu e scutit de acest indemn.
Deci sunteti bineveniti cu totii!
Eu sunt o comoara vie a acestei tari.
Eu sunt Convertirea in persoana!
Eu sunt un deget al Mantuitorului! Prin care El mantuieste!
Insa sunt cat se poate de uman.
Am fost fan Metalica in adolescenta si mi-au placut al fel de mult Guns and Roses, Doors si altii.
Am jucat World of Warcraft si inca mai am un cont sau doua dar Domnul nu mai imi da voie sa fac asta pt ca nu mai am timp…
Am citit romane, carti, poezii, am fost fan Eliade, Cioran sau Nichita Stanescu.
M-am uitat la mii de filme de toate genurile.
Studiez spiritualitatea universala si cred ca trebuie predata inclusiv Tantra Yoga intr-o scoala spirituala completa.
Lumea trebuie sa invete sa faca dragoste aducand acest act, care trebuie sa devina sacru, ofranda lui Dumnezeu!
Sunt inspirat, sunt UN AJUTOR PT ORICINE DEOARECE Cerul ma inspira.
Scopul meu este sa devin instrument al cerului.
Daca aici se cauta mult Fecioara maria si iisus Hristos, atunci cu ei am sa ma unesc si pe ei am sa ii aduc pe Pamant.
In fapt Iisus Hristos m-a chemat si mi-a spus: Vino si lucreaza pt Mine si Eu te voi plati!
M-a chemat cu fermitate, mi-a spus f hotarat: Lucreaza pt Mine!
Si evident eu mi-am spus: ce privilegiu sa lucrez pt Hristos, asa voi face negresit!
Asta se intampla mai demult.
Intre timp mi-a revelat din marile daruri cu care ma va rasplati si eu nemernicul m-am prabusit in tarana intelegand ce inseamna sa fii daruit de Dumnezeu cel Viu!
Intelegand ca Dumnzeu cand da, deschide Cerul deasupra ta si acesta se revarsa peste tine!
Iata, v-am spus cine sunt! Fiti prietenii mei, hai sa actionam cu totii impreuna sa facem o lume mai buna!
Nu aveti nici un interes sa fiti impotriva mea, mai ales avand in vedere cine sunt si ce trebuie sa fac pe pamant .
Dar eu nu fac absolut nimic, Dumnezeu le face pe toate.
Am sa predau spiritualitatea cea unica si eterna, doctrina spirituala eterna asa cum o cunoaste Infinitul.
Insa ce fac eu? Dumnezeu m-a inconjurat cu aceasta spiritualitate eterna, El face asta.
Voi sunteti cu totii fratii mei.
Va veti lauda in Eternitate ca ati fost discipolii celor doi martori sau ca ati frecventat scoala lor.
Pt ca acestia vor fi ridicati in Cer foarte sus…
Au rangul de apostoli…
Eu sunt fratele vostru, nu vrea sa fiu superior voua.
Eu sunt portavocea doar.
Suntem cu totii  de accord ca urmatorul Presedinte al Americii sa fie in sfarsit o femeie?
Deci astia care se dau drept cei mai evoluati si mai civilizati nu au avut niciodata un lider femeie.
A venit timpul ca asta sa se intample si pt ei.
Un Presedinte femeie este un semn al civilizatiei, al superioritatii unei societati.
Am avut femei lider in lumea civilizata, dar nu si in America?

De ce oare?
PS: Dumnezeu a venit si cu fiecare zi isi amplifica prezenta pe Pamant! 

3 comentarii:

  1. E normal ca prietenul si mesagerul lui Dumnezeu sa fie si prietenul meu. NU ?


    ( Putin , Obama si Basescu se duc la Dumnezeu sa afle cate ceva despre viitorul tarii lor.

    Putin il intreaba : Doamne , cand o sa fie bine in tara mea ?
    Dumnezeu ii spune : Nu in mandatul tau

    Il intreaba si Obama : Doamne , cand va fi bine si in tara mea ?
    Dumnezeu ii raspunde si lui : Nu in mandatul tau .

    Acum il intreaba si Basescu :
    Doamne dar in tara mea , cand va fi mai bine :
    Dumnezeu ii raspunde : Nu in mandatul Meu. )
    hahaha !

    Nici unul din ei nu vor binele omenirii, toti isi vad de interesele lor si de interesele organizatiilor oculte din care fac parte si care ii sustin la putere.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Bun bancul, poate fi privit si asa insa putem privi si partea plina a paharului. Dumnezeu alege pt noi binele sau raul cel mai mic.
    Eu cred ca ei sunt binele, insa, evident, nefiind sfinti, putem sa ne raportam si la greselile lor.
    Insa pt ca la noi e evident ca psd nu poate fi o varianta mai buna in comparatie cu niciun alt partid si tinand cont ca basescu e singurul care zgaltaie sandramaua psd-ului, si nu ar fi rau sa o darame de tot, eu nu pot decat sa il laud si pe el si pe Dumnezeu ca se petrece in sfarsit ceva care ma satisface cu adevarat: sa ii vad pe psd-isti disperati asa cum si au disperat tara atata vreme.
    Sa ii vad in sfarsit ca platesc si ei pt actiunile lor.
    Dar, apocaliptic prezis, acestia nu se pocaiesc.
    Dumnezeu loveste dar planeta nu se pocaieste, iar loveste, dar degeaba...
    Din punctul meu de vedere Basescu a facut destule incat sa merite o statuie.
    In sfarsit cei care fura si tot fura si tot fura sunt si ei alergati si nu stiu unde sa se ascunda.
    Unii trec oceanul, altii se dau bolnavi.
    O, Doamne iti multumim ca nu ne-ai parasit si ne dai speranta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am constat ca sunt un simplu instrument, o unealta in mainile lui Dumnezeu. El ma trimite la ai Lui. Conteaza deci relatie fiecaruia cu El si mai putin cu mine. Insa daca relatia cu El e buna atunci conteaza si relatia cu mine. El vine pt toti, si vorbeste si actioneaza prin toti. In fata Lui suntem un grup ce este insa o unitate.
    Asa cum se spune ca toti crestinii sunt madulare ale lui hristos asa orice grup ce apartine lui Dumnezeu este un intreg in fata Lui.
    In fine, un semn al mantuirii este iubirea pe care o simtim pt Dumnezeu si pt diferite persoane. Dumnezeu fiind Iubire si urcand pe cruce de dragul nostru si al intregii Creatii, El amplifica in noi Iubirea...
    Apropo, spuneai ceva de un oras, din ce oras esti? :)

    RăspundețiȘtergere