1 septembrie 2014

Dusmanii ca binecuvantare

Dusmanii ca binecuvantare
Trebuie sa intelegem ca nicio forta nu poate sa existe fara opusul ei...
Aceasta este o mare taina, o mare intiere, stiuta umai de cei luminati.
Femeia nu poate exista fara barbat si nici barbatul fara femeie.
Dumnezeu are ca opus cel mai mare inger care a existat vreodata...
Dar are ca opus si Creatia insasi.
Dumnezeu nu ar putea exista  fara Creatie…
Cine ar stii despre El ceva?
Crestinismul nu  ar fi existat fara o opozitie atat de puternica.
Nici islamul.
Cand o religie nu mai are dusmani si nu mai starneste interes, se stinge…
Dusmanii sunt o mare binecuvantare.
Prin dusmani Dumnezeu ne intareste mai ceva decat prin prieteni.
Daca nu am avea dusmani am sta si am pescui pe malul unui lac.
Dar cand se ivesc dusmanii iata lumea nu mai defileazxa cu steaguri colorate ci se grabeste sa se pregateasca de lupta…
Dusmanii ne trezesc energia si puterea.
Eu va spun ca dusmanii mei se gandesc la mine mai ceva de cat discipolii.
Ma viseaza zi si noapte…
Dusmanii mei ma transfigureaza mai ceva decat discioplii.
Dusmanii cred ca am puteri supreme, dusmanii ma cred Dumnezeu pe pamant.
Ce m-as face fara ei?
Nu as exista…
De aceea, cine nu are dusmani, sa faca rost de cativa…
Fara dusmani nu ar exista eroi si nici martiri.
Deci cine sa ne faca martiri?
Glorie Tie Doamne care ne dai dusmani pt a deveni eroi si super oameni.
Oamenii nu stiu ce fac si nici ce spun, pt ca inca nu s-au trezit…
Ei dorm si se misca de colo colo fara sa stie cine ii pune in miscare si de ce.
Ei nici macar nu gandesc.
Cineva le da diferite ganduri si ei le urmeaza ca somnambulii…
Va spun sincer ca niciun prieten nu ar fi putut face pt mine ce au facut dusmanii.
Astia au convins zeci, sute si mii de oameni ca e ceva de capul meu..
De aceea demonii se oftica f tare cand afla ca Dumnezeu se foloseste de tot ce fac ei, ba indemnati tot de El actioneaza...
Glorie deci Unicului Dumnezeu care ne modeleaza si ne creste! 
Deaceea ne indeamna dumnezeu sa ne iubim dusmanii  pt ca prin ei ne intareste chiar El! 
PS: Ce ar fi fost Basescu fara dusmani? Mare noroc avem ca astia s-au ridicat impotriva lui si asa a fost nevoit de curete tara de gunoaie... 
:) Mare si fara capat e Intelepciunea ta Doamne! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu