30 septembrie 2014

Incredibil, l-am visat pe V. Ponta!

Incredibil, l-am visat pe Ponta!
Deci Ponta m-a vizitat si chiar a tinut o conferinta, a vorbit unei multimi de la niste microfoane.
Ba chiar l-am gazduit peste noapte...
Ce zici de visul asta?
Eu nu sunt impotriva lui Ponta ci doar mi-e imposibil sa votez psd.
Dar am mai scris despre Ponta si am aratat ca si el este hindus ca si noi si, ca si noi, in viata anterioara a fost un adorator al marelui zeu Ganapati.
Suntem multi, suntem cu sutele de mii pe intreg Pamantul si iata dintre noi a ales Dumnezeu chiar personaje ale scripturii in aceasta viata in care ne vom si mantui. Noi conducem lumea in aceste momente de trecere inspre noul cer si pamant!
Te rog sa vezi mesajul lui Dumnezeu din spatele personajelor.
Ce ne-a dat Dumnezeu pt turul doi al alegerilor?
Un procuror si un neamt!
Deci si Dumnezeu merge la doua capete...
Ori sa fie scapata tara de hoti, ori sa ne apropiem mai tare de nemti si sa facem Europa mare si puternica. Noi am mai adus nemti sa ne conduca si nu a fost chiar asa rau, dimpotriva...
Suntem pe drumul cel bun insa iata mai avem pana sa se implineasca cei 40 de ani de plimbare prin desert de dupa revolutie.
Au trecut 25, mai avem 15...
Deci sa ne amintim impreuna cu Ponta ce cantam noi in viata anterioara!

PS: Eu zic mereu sa se faca voia lui Dumnezeu!
A se vedea cum meritele spirituale din viata anterioara ne conduc spre o familie spirituala  pt ca evolutia noastra spirituala sa continue. Bunicul luiPonta a fost preot!
I-auzi cat de sublim! Hai sa ne traiasca toti adoratorii marelui zeu! 
Hai sa fim noi primii care vom ridica o mare statuie marelui zeu in tara cea aleasa sa conduca lumea! 
Ganapati este cel care conduce... 
Jai, Jai Ganapati! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu