20 septembrie 2014

Noua conducere spirituala a lumii!

Lumea este condusa de Dumnezeu prin ingerii sai si prin spiritele superioare.
Uneori Dumnezeu coboara si se uneste cu cate un profet sau poate chiar se intrupeaza si atunci putem spune ca lumea e condusa direct de acel profet sau de intrupare.
Oricum Dumnezeu respecta legea liberului arbitru. Prin liberul arbitru fiecare se judeca sau se binecuvanteaza singur in functie de actiunile pe care le face si de efectele acestor actiuni.
De aceea Dumnezeu nu vrea sa se numeasca pe sine Judecator deoarece pe om il judeca propriile actiuni si nu Dumnezeu.
Dumnezeu poate amana declansarea arderii de karma si chiar o poate sterge.
Insa, deoarece El Insusi a coborat sa sufere in locul oamenilor, este de preferat ca fiecare om sa isi ispaseasca intai propria karma, propriile pacate, si apoi chiar sa il imite pe Iisus, adica sa sufere si pt ceilalti, chiar si macar printr-o moarte finala martirica. Moarte atentie care poate veni la batranete,asemeni lui Arsenie Boca.  Daca mai ai numai cativa ani de trait, nu e pacat sa nu beneficiezi de o moarte de martir? Sa iti fructifici chiar si moartea?
Dar Hristos e generos si nu tine neaparat ca toti oamenii sa mearga pe acelasi drum.
Daca ii cuceresti Inima poti sa te mantuiesti intr-o clipita asemenea talharului de pe cruce…
Si iarasi poti - asemenea lui Iuda, sa ii slujesti multi ani si sa nu te mantuiesti.
Pentru Iuda banii erau mai importanti…
Banii reprezinta fructul acestei lumi materiale.
Numai daca transformi banii in Iubire pot sa te ajute sa te mantuiesti.
Binecuvantarile saracilor ajutati pot mantui pe bogat.
 Vai de  bogatii pentru care niciun sarac nu se roaga!
Vai de orbii care baga mana si iau si nici macar nu multumesc lui Dumnezeu, si nici macar nu impart cu fratii lor sarmani ce au luat.
Vai de cei care se ascund in spatele noilor castele ce au invadat tara si in spatele geamurilor negre ale limuzinelor si de acolo dispretuiesc pe cei multi si sarmani.
Sa stie acestia ca Universul va baga mana in ei si va lua inapoi ce i s-a luat…
Degraba sa inceapa sa faca actiuni caritabile si sa consacre lui Dumnezeu tot ce au.
Iata ca Dumnezeu nu a parasit lumea!
Cat a trecut de la ofensiva Ocultei si promovarea minortitatilor sexuale pana ce iata un razboi a batut la usa Europei?
Ukraina e un mare semn!
Pocaiti-va spune Dumnezeu sau altfel am sa iau pacea de la voi!
Ascultati de oamenii Mei, ascultati de slujitorii Mei sau altfel imi voi aminti de pacatele voastre cele multe!  
Iar eu sunt omul Lui si slujitorul Lui!
Le-am spus astora: mergeti ca balerinele pe varful picioarelor in jurul meu pt ca pt atitudinea voastra va bate Dumnezeu intreaga tara.
Si asa a si fost. A venit urgia ori de cate le-am spus ca o sa vina.
Eu sunt reprezentantul puterii supreme iar voi pe cine reprezentati?
Oricine nu asculta de Dumnezeu va cadea, iar eu sunt portavocea Lui.
Se subintelege ca trebuie sa fiti perfecti in intentii si in fapte.
Nu o sa va tina Dumnezeu la putere daca incepeti sa inchideti scoli si spitale.
Vai de mine si de orice om ar fi daca macar in intentii nu am fi perfecti.
Oricine nu e perfect in intentii va pieri negresit.
Cei care doresc raul celorlati sunt déjà morti; de ei nici nu trebuie sa vorbim.
Trebuie sa descifrez aici tainele destinului vostru si sa imi explic de ce la un moment sau altul intrati in ardere de karma.
Si iata ca Dumnezeu m-a inspirat si ne-a predat cele 5 porunci ce reglementeaza relatia cu Universul sau cu aproapele.
Habar nu aveam eu insumi ca e asa de grav sa furi si sa acumulezi bani prea multi.
Daca furi si acumulezi prea mult poti sa iti pierzi chiar viata, am vazut cu ochii nostrii grozavia.
De aceea eu am venit ca salvator sa salvez ce se mai poate salva pe planeta asta.
Unde oamenii dorm si nici macar cei care cred si pretind ca slujesc lui Dumnezeu nu sunt prea siguri ca Dumnezeu e cu ei si nici acestia nu cunosc Adevarul si legea.
Iata am venit sa predau Religia Eterna, asa cum a fost predata lui Adam si patriarhirlor adamici, asa cum a predat-o din nou Iisus Hristos.
Eu va spun, nu va departati de mine pt ca afara e urgia si scrasnirea dintilor iar eu sunt cortul lui Dumnezeu.
Sau departati-va dar sa nu spuneti ca nu v-am avertizat…
Si de acum sa tineti cont de  ce spune slujitorul lui Dumnezeu.
Dumnezeu abia a inceput sa faca semne in numele acestuia.
Abia de acum incepe showul!
Am venit pe Pamant sa fac Istorie si sa vestesc sfarsitul ce va veni negresit daca oamenii nu se vor indrepta!
Nu e absolut nimeni care sa nu trebuiasca sa asculte de mine!
Cei care imi sunt superiori L-au vazut pe Cel etern in mine si mi-au spus ca trebuie sa conduc!
Doar nu ma voi impiedica de muste, tantari si sobolani!
In special de sobolanii care au spaima DNA-ului!
Ahahaha!  
Au mama, DNA ul are de acum serviciu secret!
Nu se mai putea, au ajuns astia sa fure si Libertatea!
Inchid televiziuni, inchid emisiuni!
Pana aici v-a fost!
Acum, pas cu pas, daca planeta nu se va indrepta si nu va asculta, va incepe sa plateasca si a inceput deja…
Ce au de spus cei morti in fata celor vii?
Ce au de spus aceia care azi sunt si maine nu vor mai fi in fata celor care au viata eterna in ei?
Iata eu sunt un astfel de nemuritor si pt mii de ani voi conduce aceasta planeta si voi face ce spun ca am sa fac!
Am venit sa preluam conducerea in numele lui Hristos!
Am venit sa punem fundatia Noului Ierusalim care coboara din Cer si care va strivi tot ce e rau si se opune vointei lui Dumnezeu!
Deajuns cu profetiile, trebuia sa trecem si la fapte!
Iata noi insine suntem temelia celebrei cetati ceresti!
Noi insine suntem caramizile luminoase si stalpi si ziduri vii ale acesteia!
Gata, s-a sfarsit cu nebunia pe aceasta planeta, satana va fi inchisa si discipolii ei se vor simti parasiti.
De acum mai face rau numai cine doreste cu orice prêt sa se judece si sa mearga in Infern.
Iata Dumnezeu a aratat ca intr-o perioada f scurta putem sa lasam Oculta fara putere si sa transformam planeta intr-un paradis.
Ii felicit pe liderii care cu adevarat cred in Hristos si care au vazut ca pot sa faca ordine pe planeta…
Dar nu trebuie neaparat sa facem asta…
Nu trebuie sa impunem asta…
Oamenii trebuie sa se pocaiasca de buna voie altfel pocainta nu mai are valoare.
Dumnezeu a vrut sa arate ca se poate si altfel daca El doreste.
Daca are pt cine, El vine pe pamant…
Vine si iata face ordine.
Nu conteaza ce ati facut pana acum.
Fiti desavarsiti de acum inainte!
Stati in cortul lui Dumnezeu sau in apropierea Lui pt ca afara va incepe urgia…
Si déjà a inceput!
Iata, noi liderii putem face planeta ca o floare…
Si prin asta noi ne-am cucerit mantuirea!
Pt ca ne-am inchinat Hristosului nostru, Celui sublim, Celui care a urcat pe Cruce!
Noi suntem doar instrumente!
El le face pe toate!
Si de dragul nostru le face bine!
De dragul copiilor Sai El face minuni sau avertizeaza pe cei rai!
Iata, noi toti cei credinciosi traim impreuna o mare aventura spirituala!
Cel Etern ne-a revelat atatea si e cu noi!
Cine si-ar putea dori mai mult?

Sa lasam oamenii liberi deoarece numai libertatea poate duce la desavarsire.
Iti multumesc Doamne Iisus Hristoase ca m-ai inspirat!
PS: De acum planeta va fi condusa de maestrii spirituali, de profeti, de lideri spirituali asa cum era condus si vechiul popor ales!
Asa va fi condus si cel nou!  
Eu sunt uns de Hristos si de Unicul Dumnezeu, sa fiu Papa al tuturor, Dalai Lama al tuturor, Guru al tuturor de pe pamant, patriarhul tuturor, apostolul tuturor!
Asa sa ne ajute Dumnezeu pt ca asa va fi! 
M-am saturat sa ii vad pe liderii spirituali ca se ascund, ca se oculteaza! 
Care e problema? Daca mor azi, maine voi fi de o mie de ori mai puternic asa ca  pana si dusmanii mei au tot interesul sa ma tina cat mai mult in viata pe acest pamant! 
Focalizati-va asupra mea si lasati-i pe cei care se ascund ca niste sobolani in pace.
Eu sunt Liderul, la mine veniti, de mine ascultati! 
Eu sunt Mihail, Eu Ilie, Eu Ioan Boteazatorul, tot Eu sunt si alti decapitati celebrii!
Eu sunt Hristos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu