10 septembrie 2014

Sundar Singh - La picioarele Maestrului

Pentru ca scrierile lui Sundar Singh sunt mai putin cunoscute si mai putin traduse m-am gandit sa ne bucuram impreuna de acest text intitulat La picioarele Maestrului.
Se stie ca S. Singh a avut viziunea lui Hristos inca din adolescenta si, trecand prin multe incercari dar avand si multe realizari spirituale a ajuns un predicator renumit ce a calatorit in toata lumea propovaduind pe Hristos.

PREFATA
Voi Mă numiţi pe Mine: Învăţătorul şi Domnul, şi bine ziceţi, căci sunt. (Ioan 13:13)
Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi-vă de la Mine, că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre. (Matei 11:29) 

Nu este nimic atat de perfect in lume ca faptul de a fi deasupra obiectiilor si criticilor. Chiar soarele, care ne da lumina si caldura nu este lipsit de pete. Totusi, acestea nu il impidica sa-si faca datoria cu regularitate. El ne este indispensabil pentru a putea duce la bun sfarsit ceea ce ni s-a dat spre infaptuire si pentru ca vietile noastre sa dea rod.
Adevarurile din aceasta carte mi-au fost revelate de catre Maestru si mi-au influentat profund viata; unele dintre ele au fost folosite in predicile pe care le-am tinut in Europa, America, Australia si Asia. La cererea mai multor prieteni le-am adunat acum in aceasta carticica si desi este posibil ca in prezentarea lor sa existe unele imperfectiuni, sunt sigur ca cei care le vor citi intr-o stare de devotiune si cu mintea linistita vor putea beneficia de pe urma lor, asa cum am beneficiat si eu.
Mi-ar fi imposibil sa prezint aceste adevaruri care mi-au fost revelate altfel decat in parabole; pe de alta parte folosirea parabolelor a facut sarcina mea sa fie mult mai usoara.
Ma rog ca, asa cum Dumnezeu, in gratia si compasiunea Sa, m-a binecuvantat cu aceste adevaruri, la fel sa binecuvanteze pe fiecare cititor.

Al vostru umil servitor, Sundar Singh

Un comentariu: