23 octombrie 2014

Calauzire spirituala spre Desavarsire

Chiar daca raman mesager divin neconditionat insa si eu platesc pt propriile mele greseli la fel ca oricare alta fiinta.
In fiecare zi invat ceva si in fiecare zi descopar lucruri uluitoare, minuni de care ma mir nespus.
Deoarece am avut acces la compania marilor gurusi si intre timp m-am iluminat si eu, pot spune ca orice fiinta de pe Pamant inca invata lucruri noi si se desavarseste.
Chiar si marii gurusi sunt penalizati de Dumnezeu atunci cand gresesc.
Atunci cand vezi cu adevarat poti invata din greselile celorlalti.
Marile spirite sunt penalizate mai ales atunci cand incalca legea iubirii si judeca la randul lor alte mari spirite...
Invat din propriile mele actiuni si pot fi penalizat insa raman mesager al lui Dumnezeu.
Contractul facut cu Dumnezeu ramane valabil deoarece nici El si nici eu nu vrem sa il reziliem.
Profesorul are multe de invatat si de la elevii sai dar si din actul predarii in sine.
 Mai trebuie spus ca la Dumnezeu greselile sunt altele decat la oameni.
Arderea de karma este o necesitate in aceasta lume, ea fiind o lectie in sine atunci cand altceva(iubire, ascultare) nu mai functioneaza.
Si Dumnezeu isi penalizeaza si profesorii atunci cand e nevoie.
Si apoi mai exista si o ierarhie divina.
Nu toti lucreaza direct pt Tatal ceresc.
Si daca eu vin in numele Lui ceilalti trebuie sa ma asculte.
Slujitorii lui Shiva, ai lui kali, ai oricarei alte divinitati sau putere divina trebuie sa asculte de un slujitor chiar mai mic decat ei care vine in numele Tatalui...
Numai ca evident nu e asa usor sa aduci la ascultare un mare guru shivaic sa spunem...
Insa Tatal stie cum sa aduca la ascultare pe orisicine.
Nu va faceti insa iluzii, pt ca voi nu prea lucrati pt nimeni decat pt voi insiva, cel mult pt o biserica.
Insa nu stiti sa lucrati nici pt propria voastra biserica si mai rau o sabotati decat sa o inaltati.
Insa eu va invat pe toti sa faceti orice doriti.
Eu sunt acela care invata pe oricine, chiar si pe cei rai.
Vrei sa iti ridici propria biserica?
Fa celorlalte biserici ce ai vrea sa se faca bisericii tale...
Ah, tu pui anatema asupra celorlalte?
Anatema va fi pusa asupra bisericii tale.
Deja ortodocsii, o parte din ei, par niste talibani....
Karma...
A frecventa scoala mea spirituala este un privilegiu, o bursa care va este acordata din cer de Tatal ceresc sau de Iisus sau Fecioara sau alti mari ingeri sau sfinti.
Ei va predau prin mine.
Bagati la cap pt ca cu diploma de la mine veti conduce in cer chiar pe sfinti si pe ingeri.
Cei cativa ultrasi ortodocsi vor fi ridicati peste toti ortodocsii de pe Pamant. Inclusiv peste toti popii si peste toti calugarii.
Ei vor fi calauzele acestora pt ca vor absolvi cea mai tare scoala spirituala de pe Pamant.
Cea mai tare scoala spirituala crestina...
Si pe masura ce vor vedea pe Hristos si in celelalte biserici vor primi autoritate si asupra acestora...
Si daca vor apuca sa inteleaga si celelalte religii...
Discipolii mei sunt liderii spirituali ai tuturor sufletelor care se vor mantui de pe Pamant.
Pe o raza de cateva sute de ani inainte si inapoi raportat la momentul  prezent.
Sufletele asteapta in planul astral corespunzator Pamantului si sute de ani pana sa vina la ele mesagerul, sau pana sa fie capabile sa il urmeze.
Avem treaba, si abia acum incepe cu adevarat viata noastra.
Dumnezeu ne-a angajat si lucram pe tarlaua divina...
Asta vom face in eternitate.
Sa ne auzim cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu