13 octombrie 2014

Dumnezeu este Cel care conduce si actioneaza...

Dumnezeu este cel care conduce si actioneaza...
Ei credeau ca se pot ocupa de cei doi martori cu usurinta si vor rezolva problema...
Da de unde, cei doi martori sunt doar... martori...
Nu are nimic de a face cu ei.
Si nici cu extraterestrii si nici cu ingerii.
E vorba de |Insusi Dumnezeu.
El este Viata din orice are viata!
El este puterea absoluta.
El face ce doreste si nu are nevoie sa intrebe pe nimeni si nici sa ceara voie cuiva.
El este cel care se afla intr-un dialog deloc placut cu o parte a administratiei psd-iste dar si in dialog cu puterile planetare.
El ii spune lui Putin: Ajuta Romania ca sa te pot mantui!
Unii Asculta, unii nu asculta.
Unii credeau ca vor rezolva repede problema celor doi martori: ei, strigam la ei un pic, ii speriem un pic si gata...
Dumnezeu , Dumnezeul Eternitatii sta deja deasupra Romaniei si eu observ dialogul pe care il are cu anumiti lideri locali si planetari.
Le arata ca El e Stapanul...
Ii invata! Convertirea lor e aproape.
Astia nu vor inca sa creada ca sunt in direct cu Dumnezeu.
Nu se poate, trebuie ca sunt niste etxraterestrii zic ei...
Nu, de data asta a coborat chiar Dumnezeu! Unicul Dumnezeu caruia va inchinati cu totii.
Acum e momentul cand Romania preia conduderea planetara.
Ori asculta planeta ori, incet, incet va intra in Potopul karmic.
Oricine ajuta Romania va fi binecuvantat inmiit deoarce DUmnezeu vrea sa arate ca El a ales acest loc pt a deveni centrul spiritual si de comanda al planetei.
Scopul lui Dumnezeu este sa va trezeasca , sa va arate, sa va faca sa intelegeti.
De aceea va da raspunsuri la gandurile si actiunile voastre si va spune: Nu mai cautati raspunsuri in alta parte: Eu sunt raspunsul!
Asa spune Dumnezeu!
Repet: nu putem sa furam si sa mintim si sa manipulam de fata cu El! Nu prea multa vreme.
De aceea i-am sfatuit pe cei care fac asta: ori incetati de buna voie, ori treaba voastra ce faceti, Dumnezeu nu va mai accepta multa vreme minciunile voastre sfruntate. Unii au inteles si vor sa isi faca bagajele sa plece in tari straine sa traiasca acolo linistiti. Nu e prea corect sa plece cu banii furati din Romania, s-ar putea sa nu le mearga bine deoarece banii aia cu care pleaca apartin celor sarmani de aici...
Eu am spus de ani de zile dar se pare ca abia acum au ciulit cu toti urechile...
Ceva paranormal se intampla in tara noastra!
Da , Dumnezeu a venit la voi si va atrage atentia!
Spuneti-I deci Lui, sunteti dispusi sa ascultati sau nu?
Eu sunt mai mult decat toate bisericile la un loc!
Si daca ii cer lui Dumnezeu poate sa inchida pe oricare dintre ele, exclusiv pt mine.
Evident ca nu are rost sa ii cer sa inchida biserica in care m-a nascut deoarece nasterea mea si a altor mii este un premiu pt aceasta biserica si pt acest neam...
Eu am respect pt toate si le iubesc pe toate, asa cum si Hristos o face.
Am aratat ca am respect si iubire inclusiv pt mormoni si martorii lui Iehova...
Acestia vorbesc despre timpul de acum si despre noi...
Abia de acum sexualitatea va fi cu adevarat integrata in Dumnezeu si in Crestinism in mod oficial.
Deoarece abia acum oamenii invata cum sa faca asta.
Iata, El Insusi m-a inspirat sa spun aceste lucruri.
Eu sunt asemenea lui Petru, Pavel si asemenea lui Ioan.
Voi pleca la fel de incarcat in Cer si acolo voi ocupa functii asemanatoare acestora.  
Glorie Celui care spune asta!

Conformati-va si incetati sa mai maniati pe Dumnezeu care este atat de bun si atat de rabdator.
Glorie lui ABBA Cel Etern! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu