11 octombrie 2014

Fiara psd-ista a muscat momeala si e prinsa in lanseta...

Fiara psd-ista a muscat momeala si e prinsa in lanseta...
Atunci cand raul se amplifica f mult pe pamant sau aiurea in Infinit, Dumnezeu isi trimite slujitorii ca sa indrepte lucrurile…
Daca slujitorii nu reusesc asta atunci vine Personal cum a si venit pe Pamant…
La fel si acum pe Pamant si chiar la nivel local, in tara noastra.
Sa stiti ca eu nu lupt cu tehnici secrete asa cum nici Iisus nu a facut-o.
Dimpotriva, nu exista niciun secret ci doar karma si ardere de karma.
Inainte de ardere de karma adica de condamnare Dumnezeu avertizeaza f puternic.
Asa cum am facut eu cu psd-istii si liberalii…
Am strigat la ei ani de zile ca nu e bine ce fac si ca Dumnezeu il sustine pe Basescu…
Ei nu s-au inteles si a venit peste ei Potopul…
Asa si cu psd-istii acum.
Sa ii vezi cum gafaie: noi acum vom fura voturi, le vom cumpara, ne vom santaja si ameninta adversarii etc…
Este incredibil ca mai exista cineva in Europa care sa gandeasca si sa actioneze ca ei iata in toamna anului 2014.
Insa nu pt multa vreme…
Eu nu pot sa inteleg cum cineva face exact pe dos totul si apoi se mira ca lucrurile nu merg cum trebuie. 
Eu cred ca marele nostru dusman nu e in afara ci in interior…
Cred ca abia acum l-am depistat.
Nici macar Oculta nu e marele dusman…
Iata-i: ei isi spun unul altuia: daca nu furam nu existam…  Pai unde ar fi casele si masinile noastre daca nu am fi pus mana…
Si totusi de la asta au ajuns hat departe sa se lupte cu slujitorii lui Dumnezeu…
De ce sunteti orbi si prosti: pai daca era dupa biserica ortodoxa de azi in veci nu ar fi devenit Romania centrul spiritual al planetei…
Deci,a devaratii slujitori, cei puternici, sunt in alta parte…
E adevarat ca cei doi martori s-au nascut in Romania si in aceasta biserica si poate fi considerat un dar divin…
Dar este evident ca biserica trebuie sa ii urmeze pe ei si nu invers…
In fapt nici nu a avut biserica asemenea sfinti… Pt ca in timpul apostolilor nu exista biserica ci ei erau biserica…
Sa stie deci psd-istii ca li se trage de la lupta cu… cei doi martori ai lui Dumnezeu.
Dumnezeu i-a tot lasat, i-a tot iertat…
Ei nimic, au sarit la gatul misanilor, au sarit la gatul lui basescu si al basistilor, incredibil s-au dat si la americani si la nemti…
S-au dus pana in China si Dumnezeu a dat cutremur Chinei…
Ca sa vada astia ca sunt in razboi cu Dumnezeu dupa cum eu le-am spus de multa vreme.
Dumnezeu le-a dat inundatii si calamitati cu dedicatie ca sa vada ca merg pe sens opus…
Orbilor, daca prigoniti pe sfintii lui Dumnezeu inseamna ca sfarsitul vostru e aproape.
Cand am vorbit eu in zadar?
Daca Dumnezeu m-a trimis sa il sustin pe Basescu inseamna ca s-a dus vestea hotiilor voastre pana sus in cer…
Toti cei care au puterepe pamant sunt impotriva voastra, de la lideri spirituali pana la puteri politice.
Si Dumnezeu a avertizat China sa nu se bage…
S-ar zice deci ca nu aveti scapare…
Eu voi sti primul cand va veti pocai…
Suntem de accord cu asta, nu?
S-ar putea spune ca v-am convertit si ca v-am convins.
E  f simplu: da-l dracului de partid, nu mai furati pt el si pt nimeni…
Iata ca un simplu om cu un simplu blog poate invinge un intreg sistem si il poate pune cu botul pe labe…
Daca omul e sustinut de Dumnezeu…
Iata ca voi trebuie sa ascultati de mine si ca mortii vostrii sunt la fel de eficienti ca niste copaci.
Insa dialogul cu copacii e mult mai frumos decat cu astia lipsiti de viata care lucreaza pt voi…
Repet, voi nu existati, viata voastra(vesnica) e la mine…
Vreti sa fiti copaci in continuare sau sa traiti?
Urmati-ma, eu sunt o minune pe Pamant…
Credeti ca psd-ul nu poate fi ingropat? Nu poate fi facut istorie?
Iata o lupta care va aduce celebritate martorului lui Dumnezeu: cel care a ingropat psd-ul…
Vede careva vreun psd in viitor?
Daca nu va veti pocai nici in ultima clipa voi cere lui Dumnezeu sa va stearga din viitor. Sa dispara psd-ul din tara asta ca si cand nu ar fi fost niciodata si nimeni sa nu-si aminteasca de el.
Atat voia Dumnezeu sa vada: ca actionati si fata de slujitorul Lui ca si fata de toti ceilalti. Atat, asta a fost dejuns, de acum nu veti mai iesi din mania divina pana ce ori va veti pocai ori va veti sfarsi…
Nu am vazut niciun om viu, adica mantuit,care sa lucreze pt voi. Numai morti, numai ahtiati dupa bani si numai din cei vanduti si cumparati.
Singurii care se vor mantui dintre voi au primit viata vesnica de la mine…
Sunteti déjà istorie…
Dar iata ca si cei rai sunt buni la ceva: sa lucreze pt gloria celor buni.  
Cred ca cel mai bine pt voi ar fi sa va imaginati ca eu sunt Dumnezeu. Asa ati iesi cel mai castigati si ati intelege ce vi se intampla.
Nu ati fi f departe de adevar si ati avea o sansa sa va pocaiti. Altfel in curand veti fi ingititi de timp…
Si va spun ca Timpul este f infomentat… Ii e f foame de tot ce e nedesavarsit si nedivin si imperfect.
PS: Momeala erau slujitorii lui Dumnezeu asupra carora v-ati aruncat orbeste… Dumnezeu tine puternic lanseta si cu cat va zbateti mai mult cu atat veti suferi mai mult…
Deja unii isi fac planuri sa plece in China sau Madagascar…
Faptele voastre , adica karma voastra va va urma oriunde…
Insa eu as putea sa il rog pe Dumnezeu sa va ierte.
Bai si culmea culmilor cei pt care m-am rugat iata-i ca nu patesc nimic.
J
Ceilalti insa sa iesiti din mania divina atunci cand am sa imi aduc aminte eu de voi…
Oricum trebuie sa renuntati la furat si la mintit. Va spun ca Dumnezeu se va ocupa personal de toti cei care mint si fura la nivel national…
Tara asta va inflori. E de bine. Nu va mai fi loc in ea pt hoti, mincinosi si manipulatori.
Eu i-am avertizat déjà de multi ani si pe membrii Ocultei sa isi negocieze cu extraterestrii destinul lor… Nici astia nu vor sa auda.
Va spun ca ceea ce se intampla cu raul in aceasta tara se va intampla si la nivel planetar cu raul.
Deci e incredibil ca dupa 2000 de ani unii inca se mai lupta cu Mesia!!!!
Va spun: Pana aici!
Sangele meu v-a umple paharul Fiarei si apoi va fi inchisa pt o mie de ani.
Karma: nimeni nu e judecat si condamnat decat de propriile fapte.
Oricat ar parea de incredibil nimeni, dar nimeni nu sufera decat de pe urma propriilor actiuni.
Am explicat déjà cum incalcarea poruncilor 2, 3 si 5: Sa nu minti, Sa nu furi, Sa nu acumulezi, poate aduci necazuri f mari, capitale chiar.
Iar eu pot spune asemenea lui Iisus: niciunul dintre ei nu va ajune la Tatal decat prin mine…
Insa chiar Tatal le spune asta…
Lupta e atat de mare si de intensa incat a fost necesara interventia sfintilor…
Adica interventia lui Dumnezeu.
Iata se va vedea ca oricat ai avea pe pamant daca nu il ai pe Dumnezeu nu ai nimic. Dar si invers.
Insa ei nu numai ca nu il au dar se lupta cu inversunare impotriva Lui.

Babilonul pe Pamant e mare:  Opriti-va, nu aveti nicio sansa impotriva lui Hristos: El e viata din voi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu