25 octombrie 2014

Vindecari pt cei care frecventeaza cursurile yoga Misa

Este timpul sa relansam Misa , de data asta sub indrumarea si binecuvantarea mea.
Guru Bivolaru a anuntat vindecari miraculoase la o spirala ce va avea loc in luna Septembrie 2015.
Dar ideea este ca cei mai multi instructori Misa au capacitati suficiente pt a asigura vindecarea de aproape  orice boala.
Dincolo de bioenergie este vorba desigur si de un regim alimentar strict, de anumite exercitii si tehnici, cum este si Oxiterapia spre exemplu, pe care fiecare trebuie sa le faca zilnic.
Grig va trebui sa treaca in subordinea mea si sa asculte de mine.
Voi deasemenea trebuie sa ascultati de mine chiar daca veti frecventa orice alta scoala spirituala.
Veti repeta mantrele si formulele pe care vi le spun eu.
La mantrele Misa veti adauga cel putin formula: Doamne Iisuse miluieste sau Sfanta Fecioara miluieste si veti consacra lui Iisus si fecioarei Maria actiunile pt inceput.
Evident acele mantrele sunt arhetipale, divine, stravechi, dar noi le vom dezvolta in Iisus mai ales si in Dumnezeu Tatal.  
Oricat ar parea de ciudat si de incredibil pt discipolii lui Grig si pt Grig insusi, insa ei toti vor primi viata vesnica prin mine si se vor afla in subordinea mea in eternitate.
Si daca se arata incapatanati nu vor primi aceasta viata vesnica si voi alege pe unul din discipoli, poate pe Viorel Rosu si voi reseta toata Misa mantuita in subordinea lui in lumea de dincolo.
Deoarece Grig este un nume mare in viata anterioara, Abhinavagupta, nu trebuie abandonat...
Dar si noi suntem nume la fel de mari, am aratat, celebrul Ramana Maharishii se afla intre noi.
Si apoi noi am primit autoritatea divina suprema.
Noi am fost unsi si numiti lideri de catre Dumnezeu.
Eu sunt cine sunt si noi suntem cine suntem, si nimeni altcineva nu va conduce planeta in urmatorii 500 de ani sa zic decat noi si discipolii nostrii.
Aceasta este voia lui Dumnezeu.
Din acest motiv se va realiza pe Pamant ceea ce Dumnezeu spune prin noi...
Va si face ceea ce spune.
Si am aratat , e f simplu. In lumea de dioncolo vom fi de mii de ori mai puternici si vom putea sfarsi orice nu am terminat inca de pe Pamant.
Iata un motiv serios pt ca tara sa se apuce de Yoga: redobandirea sau mentinerea sanatatii.
Evident veti renaste spiritual.
Insa tara trebuie sa faca asta sub binecuvantarea mea.
Cei din brasov si Bucuresti puteti sa frecventati cursurile Kamala.
Asta pt a arata ca nu trimitem oamenii neaparat la Misa ci acolo udne sunt yoghini avansati ce pot fi numiti si bioenergeticieni.
PSD-ul sa inceteze imediat persecutia Misa altfel cine stie daca va mai ramane ceva din el...
De acum si pt totdeauna noi yoghinii crestini, noi care suntem noii sfinti si trimisi ai lui Dumnezeu vom conduce aceasta lume.
Iata, oricat de mare ar fi Grig, autoritatea a fost data unui yoghin crestin care asculta de Hristos si il manifesta...
Lectie pt toti ceilalti.
Guru Grig trebuie sa asculte de noi, si cu atat mai mult ceilalti...
De altfel ideea cu vindecarile imi apartine, eu am sesizat de multa vreme aceasta capacitate a instructorilor care desigur se datoreaza si lui Grig dar si efortului lor spiritual.

Visul ca Yoga sa se predea inca din scoala tuturor copiilor si orice roman sa o practice, tot mie imi apartine. Poate si altora...
Si iata ca incet incet se si materializeaza.
Atentie: nu am spus ca va veti mantui daca mergeti la cursurile de Yoga. Am spus ca puteti sa va vindecati si sa deveniti mai puternici si sa invatati Yoga.
Si apoi iata puteti intalni pe cineva prin care sa dobanditi si mantuire...
:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu